2011. szeptember 15., csütörtök

Valami kék - EOTD

Annyi kék sminket láttam mostanában hogy egyre nagyobb kedvet éreztem hozzá hogy én is ilyet készítsek. Bár továbbra is az a véleményem hogy nekem ez  nem áll jól :) mikor belenéztem a tükörbe olyan volt mintha nem is én lennék. Mindegy, jól esett egy kis változatosság :) Próbáltam értelmes (arcos) képeket is készíteni de ma sem jött össze.




Felhasznált termékek:




Kivételesen holnapra nem találtam ki a sminkem! Lehet hogy holnap minimálra veszem a dolgot...

2 megjegyzés:

E73 bioarcapolas blog írta...

Szerintem jól áll neked és tetszik ,mindennapi hordható smink :)

Makeupcakes írta...

Huuuu,ez a kek nagyon szep,nagyon tetszik!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger