2011. szeptember 16., péntek

Kék tusvonal - vagy valami hasonló



 Ilyen az amikor semmi ihlet reggel, de azért alkotok valamit. Majd pont pénteken fogom vissza a színeket....aha...ilyenkor jön mindig a remek ötlet, ami egyszerű is. Színes tusvonal vagy színes ceruza? Én most az előbbit választottam, már csak azért is mert a Whoom boom krémes szemhéjtus palettát szinte sosem használom. Nem igazán jött be nekem az állaga, de megtaláltam azt a módszert amivel mégis használhatóvá válik. Remekül tapad benne a pigment. Én most a kék tusvonalra tettem fel a NYX Space pigmentjét.




Felhasznált termékek

Örülök hogy holnap szombat...gondolom ezzel nem vagyok egyedül :)

2 megjegyzés:

Bikira írta...

A Whoom Boom nekem is megvan, úgyszintén nem vagyok vele kibékülve. Konkrétan csak a swatchok idejére használtam, azon kívül soha.:/ De most jó ötletet adtál, ki fogom próbálni.:)
(Andi)

Makeupcakes írta...

Csodaszép ez a kék!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger