2011. szeptember 15., csütörtök

Glamour napok!

Ismét elérkezett az őszi Glamour napok ideje, október 7-8-9-én úgy érzem már megvan a programom. Nem akarok sok mindent venni, de az a kevés is sok időbe telik majd míg megtalálom...ugyanis régóta szeretnék egy jó farmert! Mostanában csak fura szabású nacikkal találkoztam, vagy nem tetszik a mostani divat (?) Olyat keresek ami nem túl koptatott, nem szakadt, nem répa fazonú és még a bokámat is takarja, a dereka nem a nyakamig ér. Ja és reális árkategóriába tartozik (számomra). Hát ilyet nehéz lesz találni, de ha valakinek van tippje ne tartsa magában!
Van pár üzlet ahova mindig benézek ilyenkor (amúgy is), őket most sem fogom kihagyni: Orsay, C&A, Tezenis, Douglas valamint a DM (volt az újságban egy 50%-os bármilyen sminktermékre beváltható kupon!).
Az Orsay honlapján már körülnéztem, csak hogy ne érjen váratlanul majd az őszi kínálat, hoztam pár képet is :
(képek forrása: http://store.orsay.com)





ez a farmer tetszik a legjobban




..hogy valami színes is legyen...




És ami legjobb, a kuponfüzetben van egy 20%-os Björn Borg táskára beváltható kupon is! Már nagyon rég óta tervben van nálam hogy a régi BB-t lecserélem egy újra, főleg mert már csak a pénztárcát használom :( a táska nagyon megviselt lett a sok használattól.
Az biztos hogy már szerdán és csütörtökön előre körülnézek a kiszemelt helyeken hogy pénteken már csak a kiszemelt darabokra kelljen koncentrálnom. Igyekszem majd mindent pénteken beszerezni, mert szombaton már iszonyú tömeg lesz.

Ti fogtok Glamour-napozni, vagy ilyenkor messze elkerülitek a plázákat a tömeg miatt?

1 megjegyzés:

Makeupcakes írta...

En szerintem kinezek majd,csak nem szeretem a tomeget.:)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger