2011. szeptember 9., péntek

Beújítottam pár bizsut!

Közeleg az ősz....
Mindig ezüst vagy ezüst színű bizsu ékszereket hordok és most valahogy megjött a kedvem a bronz színhez. Fura...mostanában a szemem is barnára festem szinte mindig (ma is) és most ez is. Valahogy az ősz most meghozta kedvem a kevésbé csillogós ékszerekhez. De ilyenből csak egy fülbevalóm volt eddig, így elkezdtem nézelődni ezen a téren. Most a gyűrűkre vagyok rákattanva, elsősorban azt kerestem, de sajnos megláttam egy baglyos nyakláncot (igen...tudom...) színben és mintában is nagyon bejött.
A C&A-ban vettem őket kb. 1300 Ft körül volt mindkettő.







Ezüst vagy arany - milyen legyen az ősz?

2 megjegyzés:

Bikira írta...

Imádom a baglyokat. Annyira szépeket vettél.:) Amúgy én is mondjuk úgy 1 éve kezdtem el ilyen bronz és arany kiegészítőket venni, azelőtt mindig csak az ezüst...
(Andi)

Kinga írta...

De jó a nyaklánc!!! Nagyon tetszik!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger