2011. szeptember 22., csütörtök

Fekete-lila buli smink

A minap Thündérkénél láttam egy videót, amiben egy nagyon szuper buli sminket készített, aminek a fő alkotó eleme a fekete volt. Gondoltam kipróbálom én is :) mivel az én szemformám más mint az övé ezért kicsit eltértem a videóban látottaktól. Mindenesetre a tippet köszönöm!

Én ezüst helyett lilával dobtam fel a feketét, méghozzá úgy, hogy a fekete szemceruzára tettem egy kis lila szemfestéket felülre. Hogy az a barna folt honnan került oda az számomra is kérdéses :)





Felhasznált termékek:

6 megjegyzés:

Makeupcakes írta...

A szempilláid ooolyan szépek! A smink is nagyon tetszik egyébként. :)

Vikuc8 írta...

Jaj, olyan szép szemed van :) a szemöldököd tetszik a legjobban, de sajnos nekem nem nő! :( :D
a smink pedig nagyon szuper! :)

Anett írta...

Köszi lányok :)

Thündérke írta...

nagyon jó lett :$ imádom a fekete - lila párost <3

Ani smink és köröm írta...

De szép szemed van!! Nagyon jól megy hozzá a lila.
Az első kép különösen tetszik :)

Nóra írta...

nagyon jó párosítás lett :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger