2011. szeptember 12., hétfő

Nyomdáztam - NOTD

A múlt heti próbálkozásom az új Astor lakkal nem lett a legjobb. Nem a lakkal volt baj hanem velem. Valahogy nem esett jól hogy egy ilyen élénk szín van a körmeimen így nem is készítettem róla képet. Annyit elmondanék azért hogy a gyümölcs illat "nem jött át", közelről szaglászva talán valamit érezni, de ki fogja szagolgatni a körmeimet? Max én ha az orrom túrom (?) blee...lehet pont erre találták ki? :)

Így most valamivel ősziesebbre, visszafogottabbra (?) vettem a színt, így döntöttem a piros mellett. Nagyon szeretem ezt a NYC lakkot, gyönyörű piros és nagyon tartós. Feldobtam egy kis virággal és egy kis kövecskével.





Felhasznált termékek:

  • NYC Expert Last Nail Polish - 131 Chelsea Cherry
    • Konad Top Coat
    • Konad fehér mintázó lakk
    • m6-os minta lemez

Ti szoktatok nyomdázni?

4 megjegyzés:

Robin írta...

Amikor megvettem a nyomdakészletem, rengeteget nyomdáztam. Mostanában viszont nincs hozzá türelmem sajnos. :/ Gyönyörű színe van ennek a lakknak. Még nincsen NYC lakkom, de lehet, megnézem őket. :)

Anett írta...

Robin: Most érdemes megnézned a NYC lakkokat, Rossmannban akciós, 499 Ft (bár akció nélkül is megéri az árát, ami 599 Ft)

Bikira írta...

Szép a szín és a minta is.:)
(Andi)

Makeupcakes írta...

Nagyon tetszik, nőies.

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger