2011. szeptember 30., péntek

Lora haul!

A változatosság kedvéért nem Miss Rose...meg tudtam állni :) Valahogy ha Székesfehérváron át vezet az utunk mindig kisírok egy 10 perces pihenőt az Euro Family előtt. Még jó hogy megfogadtam a Glamour napokig nem veszek semmit....

Az egyik lakkot már láthattátok élesben, mikor a kék lakkot mutattam, ő volt a gyűrűs ujjamon. Ezt a lakkozást már lemostam de nem miatta hanem mert meguntam a kéket. Erről a csillámos lakkról még annyit mondanék hogy piszok nehéz leszedni...
Lora 42 és 63 számú lakkok
Ja és mindkettő irtó büdös...a jobb szélsőt még nem próbáltam, de az üvegben más színe van, ott olyan ezüstös-szürkés, itt viszont látszik hogy inkább olyan lilás fénye van. Kíváncsi leszek milyen lesz a körmömön. A két lakk volt együtt 290 jó magyar Forint :)

Az első Lora palettám milyen színekből is állhatna ha nem barnákból...Ezzel legalább nem lehet nagyon mellélőni, mert tuti használni fogom, annyira szép őszies színei vannak. Igazából a bal szélső-alsó szín fogott meg benne.
Lora 3-as számú paletta

Ti szeretitek a Lora termékeket?

3 megjegyzés:

Nóra írta...

óó,sminket vele! :)

Robin írta...

Azt a színt én is egyből kiböktem, mielőtt olvastam volna a véleményed. Nagyon szép paletta! :))

Thündérke írta...

csak két körömlakkom van, de mindig tervezem, hogy veszek palettát is ,de mindig el is marad :D pedig ez is olyan szép :$

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger