2011. szeptember 8., csütörtök

Vasárnap esti műalkotás - NOTD

Ahogy tegnap ígértem ma itt is van :) Nem kell nagy dologra számítani csak kellett valami ami megy a bronz színű ékszereimhez, világos szín és gyorsan szárad. Előkaptam egy rég elfeledett S-he lakkot :) Amit végül túl csillogósnak találtam (hé...az üvegben is látszik hogy csillámos!!!...) Mindegy, este volt már, megkínáltam matt fedőlakkal. Ja és itt próbáltam ki a ragasztó tollat :) Ez lett a végeredmény:



Felhasznált termékek:

Ti mivel ragasztjátok fel az ilyen kövecskéket?


6 megjegyzés:

Makeupcakes írta...

Nagyon tetszik! Diszkrét, mégis mutatós.

Én a fedőlakkból szoktam egy-két cseppet felhasználni, mint "ragasztó", egész jól szuperál így is.

Ha sok időm van, és van kedvem játszani, akkor UV-lakkal ragasztgatok, az így, hogy UV-re köt, sokkal jobban odatapasztja a díszeket.

Sedna írta...

Nagyon szép lett, talán elegánsnak mondanám! :)

Én legtöbbször a felvitt fedőlakkba nyomom bele a kövecskéket, majd miután nagyjából megszáradt, még egy réteget felviszek. Nekem így elég tartós szokott lenni :)

Bikira írta...

Én nem "ragasztom", csak a friss lakkba azonnal belenyomom és fedőlakk rá. Nem szokott kiesni.
Nagyon szép ez az árnyalat, tetszik.:)
(Andi)

E73 bioarcapolas blog írta...

Nagyon tetszik a szín és a strasszok is :)

Unknown írta...

Nagyon tetszik. Én is ragasztóval teszem fel, nekem sem UV lakkal nem száradt meg pár nap után elkezdett leperegni, sem pedig úgy, hogy lakkra teszem csak simán fel.

Nóra írta...

Nagyon tetszik,kifinomult igazán :) A cicák hogy figyelnek :D

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger