2011. szeptember 24., szombat

Érdekes dolgot találtam a "fészen"

Ahogy nézelődtem Facebook-on már nem is tudom igazából hogyan de eljutottam a Miss Rose Cosmetics oldalára. (lehet hogy már ismeritek, csak nekem volt újdonság....). Olvasgattam, nézelődtem, nyomtam egy "lájkot" és észrevettem hogy a bal oldalon van egy olyan hogy Online shop. Felcsillant a szemem...igazából azt nem néztem meg hogy hozzánk lehet-e rendelni, vagy bármi ... mert megláttam a termékeket és ámultam. Én itthon ilyeneket még nem láttam, de ha Ti igen, akkor mindenképp szóljatok!!!

Hoztam pár képet is hogy rögtön lássátok mire gondolok.
A képek forrása: Miss Rose Cosmetics oldala!









Lájk/not lájk?

5 megjegyzés:

E73 bioarcapolas blog írta...

Az első 3 nagyon szép :)

Petra világa írta...

A Miss Rose cuccokat én is ismerem, nagyon sok blogger csak ír róluk egyébként. Plázákban lehet kapni, általában a középen található kis kocsikról, pultokról árulják őket, legalábbis én ott láttam csak :)

Petra világa írta...

csak helyett csaj, bocsi :D

Bikira írta...

Az első 3 ismeretlen. Az utolsó 2 darabot láttam már Ázsia Centerbe. Én is imádom a MR cuccokat, nagy meglepetés, hogy van online shopjuk. Királyság.:D
(Andi)

Anett írta...

Andi: Nekem pont az első 3 kellene nagyooon! :(

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger