2011. szeptember 14., szerda

Hétfői és keddi szemek - EOTD

Mindkét napom az egyszerűség jegyében telt, két különböző ok miatt:
Hétfő
Az új fa gyöngyös nyakláncomat viseltem, ehhez nem akartam feltűnő sminket ezért a jól bevált egyszerű barnát választottam.



És amikkel készült: /lehagytam a képről a szokásos spirált/

Kedd
Nagyon szép nyári napra ébredtünk, nem volt kedvem az erős sminkhez. És az ihlet is elhagyott ezért maradtam az egyszerű tusvonalnál.



Velük készült:

Szerdára már megálmodtam egy feltűnőbb lilás sminket :) ha jól sikerült lesz róla poszt :)

4 megjegyzés:

Makeupcakes írta...

A hétfői nagyon tetszik, mostanság én is barna napokat élek.:)

Nóra írta...

a keddi pedig az én kedvencem :)

Bikira írta...

Nagyon szép mindkettő, tök jó natúrabb sminkek. És a szempilláid wow.:O :)
(Andi)

Thündérke írta...

a keddi <3

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger