2011. szeptember 13., kedd

Aurában jártam!

Aura...nem nem az az aura :) Aura - Egzotikus lakberendezés az üzlet neve egészen pontosan. Lakberendezést nem vettem, egyéb mást viszont annál inkább. Azt tudni kell hogy az üzlet erősen indiai beállítottságú, és mint a honlapjukból kiderül ékszereket is árulnak....Egészen pontosan érdekes bizsukat. Van ott minden, karkötők köteg számra, merev, gyöngyös és fa kivitelben is. Gyűrűkből vagy 20 doboz, a kövestől egészen a halálfejesig minden. Szóval elvoltam vagy egy órát.... Vettem már ott fülbevalókat, gyűrűket, ékszertartót + a mostani adagot, ami egy gyűrű, egy "nyaklánc" és egy kis táska.

Kezdjük a táskával, mert ilyet én még nem láttam....jól meg is néztem minden oldalról és gondolkodtam sokat hogy kell-e nekem ilyen. Igen, kell! Sajnos nekem nem elég az a válltáska amit hordok, nagyobbat nem szeretnék mert nem bírom cipelni, így mindig van pár dolog ami zacsiba kényszerül. Reggeli, esernyő, zsepi...ilyesmiket szoktam pluszban egy zacsiban a kezemben cipelni. És ezt untam meg. A mindenféle zörgős zacskókat és folyton elszakadó papír táskákat. Megláttam Őt és egy kis gondolkodás után elhoztam. Anyaga...hm...fa, a fogantyúja mindenképp maga a táska kívülről pedig olyan mint azok a  tányéralátétek. Nem tudom jobban leírni, képről látszik :) belülről egy erősebb szövet a bélése.
Itt látszik igazán a színe, sötét lila, ez a hátulja

Elefánt a záró csaton :) elölről
A bizsu részlegről: Igazából szerettem volna egy új fülbevalót de amik tetszettek túl nagyok voltak az én kis fejemhez :) és addig-addig nézelődtem míg megláttam valami érdekes, fa golyós nyakláncot. 3 különböző méretben volt, hosszúság és a golyócskák nagyságát illetően, valamint több különböző színösszeállítás közül lehetett választani. A mostani "mániám" az állat minta, ezért választottam ezt:
(kiterítve nem tudtam róla normális képet készíteni ezért láthatjátok rajtam!)



Jó hosszú megkötője van, amit lehet variálni. Nekem úgy tetszik a legjobban ha hátul lóg, vagy duplán tekerem a nyakam köré és elöl kötöm meg. Esetleg nyakkendőnek megkötve.

Vettem még egy gyűrűt is, erre két okom is volt :) egy: csak két gyűrűm van, a fenti képen látható és egy ezüst, kettő: 350 Forint volt. Most a feltűnő köves gyűrűk tetszenek leginkább, ezért most is ilyesmit választottam. A kövek színe nem teljesen fekete, inkább sötét szürkének mondanám. Plusz jó pont hogy állítható a nagysága, sajnos sokszor van úgy hogy az üzletben felvett gyűrűt pont jónak érzem, otthon meg leesik rólam...




3 megjegyzés:

Makeupcakes írta...

A táska nagyon-nagyon tetszik, szuper! Különleges.

Nóra írta...

erre csak azt tudom mondani,hogy wow! ennél jobbakat még én se vehettem volna :D az a nyaklánc telitalálat!

Biu írta...

Jajj az a nyaklánc annnyira jóóó őleg ahogy elől kötötted meg úgy nagyon tetszik <3

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger