2011. szeptember 7., szerda

Sajnos nem találtam....

....az új Essence kollekciót. Nem tudom ezek az új termékek tényleg csak a DM-ben kaphatóak egyelőre? És teljesen feleslegesen járok Rossmannba? Vagy csak a nálunk lévő üzletük van lemaradva? Mindegy...addig legalább van időm elolvasni másoknál a teszteket. 
Ahogy nézegettem az Essence állványt, észrevettem a körömragasztó tollat (így hívják?) és eszembe jutott hogy én ezt már meg akartam venni főleg hogy akciós ő is, de valahogy kimaradt. Így őt elhoztam, és az Astor állványnál észrevettem hogy már nem csak abból a két "érdekes" színből van gyümölcs illatú hanem más színekből is. Közülük is választottam egyet. Bevallom semmi szükségem nem volt újabb körömlakkra mert most sok olyan színem van amit nagyon szeretek, de ez a gyümölcs illat nem hagyott nyugodni. Ki kellett próbálnom. Nyugtassatok meg, Ti is szoktatok ilyet érezni :)
/mert a körömlakk örömlakk :) /


Astor Fash'n studio körömlakk
Szeretem az Astor lakkokat, tetszik hogy nem híg és egy sietős estén még egy réteggel is megelégszem mert egész szépen fed.  Valakinél olvastam hogy minden Astor lakknak van neve, hát ennek nincs. Már vagy 10 perce nézegetem....lehet hogy rosszul emlékszem és nem Astor lakkról volt ott szó, de ezen csak egy 121-es számot látok. 


Színre piszkos pinket mondanék. És hát amiért megvettem, az illat....konkrétan nincs. Vagyis büdi mint a többi, lehet az a gond hogy csak egy réteget kentem a celluxra és nem kettőt a körmömre, de ennek semmilyen illata nincs, vagyis inkább gyümi illata nincs. Ez az első tapasztalat el is vette tőle a kedvem így hétfőre nem ezt tettem fel, de szerdán már erőt veszek a csalódottságomon, mert a színe viszont nagyon bejön :)

Essence nail glue pen
Ezt kövecskék felragasztására szántam, a könnyebb használat reményében vettem meg. És azt is reméltem tartósabb lesz mint amit a lila dobozos díszítő készletben árultak. Hát...majdnem bejött :) Nehéz használni mert a hegyét be kell nyomni ahhoz hogy jöjjön belőle cucc.

A körmömre nyomni fájdalmas és félek hogyha megcsúszik a kis hegy felszántom vele a körömágyam. Így egy papírra tettem egy pöttyöt és onnan próbáltam rátenni a körmömre (több kevesebb sikerrel). Tartósság....hát...vasárnap tettem fel, az estét kibírták ez csoda, de másnap a jobb kezemről kettőt hagytam el :)

Holnap jön a vasárnap készített köröm :)

2 megjegyzés:

Castia írta...

Sajnálom, hogy nem írtam korábban erről a körömragasztós tollról... Ugyanis megvettem még pár hónappal ezelőtt, és ugyanez a problémám vele, nagyon meg kell nyomni, hogy jöjjön belőle az anyag, de akkor meg felsérti a lakkozást. Úgyhogy én is inkább külön teszek egy pöttyöt papírra, és fogpiszkálóval viszem át a körömre. Ezt viszont meg tudnám csinálni egy ecsetes ragasztóval is, szóval pont a funkciója veszik el. Tartósnak nekem elég tartós volt, viszont egyszer hozzáértem ujjbeggyel, és szabályosan megégette a bőrömet, még percekig fájt.

Thündérke írta...

én is csak a dm-ben találtam meg az új essence kollekciót, a rossmannban nem láttam:( én is szeretem az Astor lakkokat :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger