2011. szeptember 3., szombat

Bronz és barna - nyerő páros!

Legalább is nálam! Amióta megvettem az új Miss Rosé barnás árnyalatokból álló palettáját szinte csak azt használom. Szeretem az állagát, a színeit és a barna árnyalatokat sok mindenhez tudom párosítani a hétköznapokban. És mostanában valahogy nehezen megy a korán kelés....gyorsan előkapom ezt az egy palettát és már kész is a smink (+ugye még pár dolog, szemhéjalap és spirál).


Mindenhez ezt a palettát használtam: szemöldökcsontra és a szemhéj minden részére is (na jó bevallom a szemöldökömre is). Valamint a szokásos Elf szemhéjalapozót és Maybelline spirált.

Ki hogy áll a barnával?

3 megjegyzés:

Makeupcakes írta...

Összebeszéltünk, nekem ő volt a sminkem tegnap, szintén barna és bronz :D:

http://mymakeupcake.blogspot.com/2011/09/fotd-barna-es-bronz.html

Barnát sokat használtam, bronzot csak nemrég kezdtem, de egyre jobban tetszik!

A Te szemedhez is nagyon szépen megy!

Nóra írta...

Nagyon tetszik,MR forever :D :)

Thündérke írta...

Barna és a bronz tökéletes páros, én is imáááádom :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger