2011. szeptember 26., hétfő

Bonnie és Lora - NOTD

Ők ketten szoros barátságot kötöttek.  Kényszerítettem őket de nem ellenkeztek. A cica csak megfigyelőként volt jelen :)



És íme együttműködésük végeredménye:



Annyira megtetszett az ilyen csillámos-gyűrűsujj technika hogy muszáj voltam beszerezni egy csillámos lakkot. Sokat gondolkodtam hogy milyen legyen, mert igazából régen nem szerettem az ilyesmit, de az Essence Special Effect topper lakkal is így voltam és most már imádom, így ennek is adtam egy esélyt. Sima ezüstöst választottam, mert ez legalább mindenhez megy. 
A lakk elég sűrű, mégis kevés csillám (glitter,flitter nem tudom hogy hívják) kerül a körömre egy rétegben. Mikor ezt este megláttam....gyorsan egy jó vastag réteget tettem fel, hogy időt takarítsak meg. Hát ezt nem kellett volna...így nagyon lassan száradt, jobb lett volna kettő vékony réteg. Egyébként ez az első Lora lakkom.

Minden Lora lakk ilyen irtózatosan BÜDÖS????

1 megjegyzés:

Ani smink és köröm írta...

2 vékony rétegben szupergyorsan szárad :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger