2011. szeptember 23., péntek

Egyszerű hétköznapi sminkek

Hát ezen a héten nem sok időt szántam a reggeli sminkre. Mindig volt valami ami miatt kicsit sietnem kellett reggel. De nem baj legalább gyakoroltam a gyorsasági sminkelést :)
Megint készítettem egy visszafogottabb füstös sminket az új Essence Stay all day szemhéjfestéket, és megint tetszett az eredmény. Annyira egyszerű "felkenni" hogy öröm vele dolgozni.

csütörtök :)


itt annyira szép ezüstös :)
Persze a héten sem maradhatott el a szokásos barna, most próbáltam egy kis változatosságot vinni bele, az alsó szempillák tövébe tettem egy kis zöldes-barnás színt, nem tudom képen látszik-e.
Itt inkább aranynak látszik...de nem az :)

kedd :)


Nektek milyen a sietős-smink?

2 megjegyzés:

Makeupcakes írta...

Mindig azt írom, hogy szép, meg tetszik, de ha egyszer így van. :) A szempilláidat meg még mindig irigylem.

Nóra írta...

hú,erre megérte beruházni,nagyon szép :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger