2012. december 14., péntek

Karácsonyi kihívás - Inspiráció

Kicsit eltértem a témától és nem könyvből vagy filmből vettem az inspirációt, hanem...az emlékeimből.
 Régebben sokat jártam az Andrássy úton és környékén, mindig elvarázsolt a sétányon lévő kopár fák égősorral díszített látványa. Gondolom már mindenki látott ilyet - általában szomorú érzést kelt az emberben mert nem éppen a fehér karácsonyt juttatja az eszünkbe. De nekem tetszik, nagyon tetszik. Így ezt választottam témának, a kopár fák a szürkületben , feldíszítve égősorral.





Nézzétek meg a többiek munkáját is!

17 megjegyzés:

Viki Esztergályos írta...

De szép! :)

edina (lakkomlakkom) írta...

Nagyon ötletes és kreatív és gyönyörű a kivitelezés is. Imádom! :)

Monika írta...

Hát ez valami gyönyörű... :)

Nóra írta...

annyira jó ötleteid vannak :)

mrs__kovacs írta...

Gyönyörű a lakk, az ötlet és a kivitelezés meg.. csillagosötös :P

E73 bioarcapolas blog írta...


Jaj, nagyon-nagyon szép lett!
Tetszenek a színek, az összhatás :)

Anett írta...

Köszi lányok! Örülök hogy az ötlet is tetszik nektek és nem probléma hogy picit eltértem az eredeti kiírástól :)

Thimmyke írta...

Én is úgy imádom az Andrássy utat ilyenkor kivilágítva. =) Nagyon ötletes a festés! =)

Mimozagirl írta...

Mi ennek az OPI lakknak a neve? Csodaszép!

Unknown írta...

huu, ez az OPI lakk mesés! :)

Elíz írta...

Nagyon jó lett :)

Unknown írta...

Szuper lett! Halloweeni maninak is elmenne.. :)

Manna (mannakörmök) írta...

nagyon ötletes. :)

kéty^^ írta...

gyönyörű

Anett írta...

Köszi lányok!
Mimozagirl: a lakk neve: Not like the movies :) Tényleg nagyon különleges árnyalat, hol zöldes fénye van hol pedig lilás :)

Confetti Nails írta...

Ez gyönyörű lett! szépek a szinek, szép a kivitelezés. És gyönyörű az alap is, ahogy a lányok írták. Imádom!

Névtelen írta...

Szép lett nagyon. Ez az OPI lakk valami meseszép :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger