2013. február 19., kedd

Nyereményjáték! - LEZÁRVA

Szeretnék új, szerető gazdát találni ennek a natúr színű Douglas Absolute Eyes szemhéjpúder mono-nak, mely a csodás Noemi névre hallgat!
A termék teljesen új, a februári Douglas box-ban érkezett hozzám, de én nagyon ritkán használok ilyen halvány, természetes színeket ezért nálam csak unatkozna szegényke. Ez egy mini játék lesz, csak egy hétig tart és nincs semmi extra feltétel! Itt a blogon és Facebook-on is tudsz jelentkezni - ha akarsz - nyilván az úgy két esélynek számít:
  • itt a blogon: hagyj egy kommentet az e-mail címeddel
  • Facebook-on: lájkold a képet és hagyj egy kommentet hogy szeretnél játszani
A játék 2013.02.26 éjfélig tart, remélem hogy már másnap tudok is majd sorsolni és a nyertesnek a kihirdetéstől számítva 3 napja lesz jelentkezni.

Sok sikert mindenkinek!

52 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szeretnék jelentkezni a játékra.
Pont az én színem. :) Nagyon tetszik, még sosem próbáltam a Douglas sminktermékeket, remélem szerencsém lesz.

Email címem: ancsablogja8@gmail.com

Köszi a játékot. :)

Zsanci írta...

Szia!
Szeretnék jelentkezni, nagyon kíváncsi vagyok rá, még nem próbáltam Douglas-es sminket:)
E-mail: zsanciszepseg@citromail.hu
Köszi a lehetőséget :)

GhostGirl írta...

Én is szeretnék jelentkezni.
e-mail: nikigulyas92@gmail.com

Eni írta...

Szia!
Szeretnék jelentkezni, én nagyon szeretem az ilyen természetes színeket.
E-mail: enikovacs90@gmail.com
Köszi a játékot! :)

Gabi86 írta...

Szia!

Én is szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra.
E-mail címem: katlan.gabi(@)gmail.com

Üdv:

Gabi

Anett03 írta...

Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
e-mail:anettl90@freemail.hu

Köszi a lehetőséget! :)

Dalma ( : írta...

Szeretnék jelentkezni!
e-mail: dalma.snt@gmail.com
Kösziii!

athina írta...

Szeretnék jelentkezni :)

E-mail: atino@freemail.hu

Flóra írta...

én is szeretnék jelentkezni. :)
flora.tamas.4@gmail.com

Flory írta...

Húú, én mostanában sok ilyen natúr színt használok.

flora.szatmari@gmail.com

Lencsilány írta...

Én is szeretnék jelentkezni!

e-mail: mivanlina@gmail.com

jeriko rózsája írta...

Szia,
szeretnék jelentkezni
e-mail: crazy724@gmail.com

p.kriszti93 írta...

Szia.
Én is szeretnék jelentkezni a játékra.
E-mail címem: p.kriszti93@freemail.hu

Köszi a játékot! :)

Réks írta...

szia, itt is szeretnék jelentkezni :)
trany@citromail.hu
Köszönöm! :)

Gigi. írta...

Szia!
Szeretnék jelentkezni a játékra. Még nem volt Douglas termékem, remélem ez most változik. :)
E-mail címem: tothagnes.91@gmail.com
Köszi a játékot!

Unknown írta...

me encanta!!!besos

Tündi írta...

Szia!
Én is jelentkeznék, szívesen kipróbálnám!
E-mail címem: t.tunde05@gmail.com
Köszi a lehetőséget! :)

niki írta...

név: niki
email: k.nikkancs@freemail.hu
Köszi a játékot! :)

Orsi Szemán írta...

Szia! Orsi Szemánként követlek és ezen a néven írtam hozzászólást is a fb-on a képhez.
E-mail: szemanorsi@citromail.hu
Kösziii:)

Queen of my mistakes írta...

Ú, de szeretnék egy ilyen mono természetes színű szemhéjpúdert!

Mea néven követlek, e-mail: timmie@citromail.hu, Fb: Tímea Medgyesi néven.

Köszönöm a lehetőséget! :)

Dii írta...

De jó :) Szeretnék jelentkezni!
Dii néven követlek, e-mail címem: firet@freemail.hu

Zitu írta...

Szeretnék én is jelentkezni!Köszi a lehetőséget!:)
Zitu néven követlek,mail:nemethzita89@freemail.hu

mrs__kovacs írta...

Szia!

Én is szeretnék jelentkezni, mail cím: craptrash@hotmail.com
Köszi a lehetőséget!

Juctus írta...

Szia! Szeretnék jelentkezni :)
E-mail: juctus@gmail.com

Bogi írta...

Szia!
Szeretnék jelentkezni!
E-mail címem: bogica.toth@gmail.com
Köszönöm a lehetőséget :)

Fanni írta...

Szia! Szeretnék jelentkezni. :)
E-mail: kereki.fanni@freemail.hu
Köszönöm a lehetőséget! :D

Unknown írta...

Hello! Szeretnék jelentkezni: hiimpatti@gmail.com
Köszi! :)

Ari írta...

Szeretnék jelentkezni :D

aery81@gmail.com

Névtelen írta...

Szeretnék jelentkezni!
Email: szofia.hajdu@freemail.hu
Facebookon: Hajdu Zsófii néven jelentkeztem. :)

Yvusss írta...

Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra! : )
e-mail: yvette_14@freemail.hu
Köszi a játékot! : )

Monika írta...

Szia.

Szeretnék jelentkezni a játékra. Köszi a lehetőséget :)
Mail címem: kisfeketecica@gmail.com

rone2122 írta...

Szia!

Jelentkeznék a játékra!

rone2122@gmail.com

Köszi a lehetőséget!

Tory írta...

Szia!

Jelentkeznék a játékra!
email: toryluc@gmail.com
Köszi a lehetőséget :))

Hajnalll írta...

Szia!
Szeretnék jelentkezni: oroszhajnal@gmail.com
Köszi!

dyna írta...

juhé! :)
a névnapom a határidő, remélem ez jó ómen!
tothdynaKUKACgmailPONTcom a mail címem,
a felajánlást pedig köszi!

Annie írta...

Szia!
Szerintem nagyon szép szín! ^^
encsi00@gmail.com

Unknown írta...

jelentkeznék :D
mojamalecka@gmail.com

Unknown írta...

Szia!
Nagyon tetszik a szín.:)
Jelentkeznék!
sunshine565@gmail.com

Unknown írta...

Szeretnék jelentkezni:)
prettyandnice@indamail.hu

Névtelen írta...

szia! meowmeow@velvet.hu köszi a lehetőséget!

Nikorka írta...

Szia! Köszi a játékot! Nikóca T. néven követlek és nikosz89@freemail.hu az email címem.

Vámossy Brigitta írta...

Szia!
Szeretnék jelentkezni a játékra.
E-mail: a301@freemail.hu
Köszi a játékot!
Üdv:
Brigitta

Stadora írta...

szia.:) en is szeretnek jelentkezni
email.: bekesi.judit2@gmail.com

Aná írta...

Szia!

Szeretnék játszani! A facebbookon lájkoltam a képet Annamaria Toth néven.
apocalypses.69@gmail.com

Névtelen írta...

Szia!

Szeretnék jelentkezni a játékra!
xstrawberrykissx-ként követlek.
e-mail címem: linkinpark90@freemail.hu

Köszi a játékot! :)

Aná írta...

Szia!

Szeretnék játszani! A facebbookon lájkoltam a képet Annamaria Toth néven.
apocalypses.69@gmail.com

Unknown írta...

Szia!
Szeretnék játszani!
E-mail:aniko_farago@freemail.hu
Facebookon lájkoltam a képet Anikó Faragó néven.
Köszi a játékot! :)

Unknown írta...

Köszi, hogy gondolsz ránk is ;)
Szeretnék én is jelentkezni, egy ideje gondolkozom természetes színek kipróbálásán..
E-mail címem: pink.peroxid@gmail.com

Gabriella Branyiczky írta...

Szia. Szeretnék jelentkezni :)
Email: gabriella.branyiczky@gmail.com
Facebookon is jelentkeztem Gabriella Branyiczky néven.

Franci írta...

Szia!
Köszi a játékot. :)
e-mailem: franciska97@gmail.com
További szép hétvégét!

Unknown írta...

Szia!
Tetszik ez az árnyalat, gyakran használom :)
gabica0103@gmail.com

Kellemes hétvégét!

Katka Hajdúová írta...

Szia, szeretnék én is jelentkezni a játékra:))
e-mail: hajdu.carmen87@gmail.com

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger