2011. szeptember 1., csütörtök

Gyors lakkozás - NOTD

Még vasárnap készült ez a lakkozás, már késő volt és valami gyorsat szerettem volna. Vagyis nem....mert látványost akartam de nem volt már rá energiám :) így döntöttem az egyszerű és gyors mellett. Csak egy színt használtam, olyat ami már-már feledésbe is merült mert nem tetszik. Nem olyan a körmön mint az üvegben, pedig ott kifejezetten tetszik. Körmön 3 réteg után kezd el hasonlítani az üvegben látható színre. Ő a Mistic Mermaid a Catrice-tól. Persze bevetettem a titkos fegyverem is, a matt fedőlakkot, és így valami nagyon érdekes szín-hatás lett a végeredmény.



Szerintetek szép/érdekes/hanyagolható ez a szín? Nem tudok dönteni...

3 megjegyzés:

Bikira írta...

Ez amúgy elvileg ilyen holografikus? Így mattan tetszik a színe.:) Munkahelyre vagy vizsgákra stb sztem jó választás lehet.
Nekem is nagyon vegyesek az érzelmeim a Catrice lakkokkal...van ami már 1 rétegben is szép, másik meg 3 rétegben is alig fed.:/
(Andi)

Anett írta...

Hát...konkrétan nincs ráírva de kb olyasmi. Azért jobb lenne ha érvényesülne rendesen az effekt, mert így olyan...izé :)

Nóra írta...

az üvegben mennyivel másabb :O nekem is vannak sajna ilyen tapasztalataim :(

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger