2011. szeptember 10., szombat

Egyéb gondolatok #3

Adhattam volna ennek a bejegyzésnek azt a címet is hogy Hülye kérdés #2 de talán mégsem annyira hülyeség....

Az van ugyanis, ha reggel nincs kedvem egyik illatomhoz sem, hát leemelem a páromét :) Pedig tudok miből válogatni de akkor is, vannak olyan reggelek amikor kell valami "más", valami "különleges" ami nem én vagyok!
Őket szoktam lenyúlni:
1. Carolina Herrera: 212 Sexy Men
kép forrása: Google

2. Mexx: Black
kép forrása: Google
A 212 Sexy egyébként megvan nőiben is, és nagyon szeretem. Ő az egyetlen olyan parfümöm amit újra vásároltam mikor elfogyott. A Mexx parfümöket is szeretem és ennek a Black-nek annyira finom fűszeres illata van....hmm...szeretem a "csípős" illatokat.

Ti szoktatok férfi parfümöt használni?

1 megjegyzés:

Nóra írta...

hát én nem szoktam,de szagolgatni imádom..! :) és a 212 sexy szerintem is nagyon jó :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger