2011. szeptember 2., péntek

Augusztusi kedvencek!

Hát...mivel augusztusban 3 hétig szabin voltam, így nem igazán sminkeltem, és nem is zsákmányoltam olyan sok új cuccot, így igazi nagy felfedezést nem tudok írni. Azért volt pár dolog amihez elég sűrűn nyúltam....

Kóla ízű fagyi nyalóka 
kép forrása www.Lidl.hu
Sült keszeg
kép forrása www.horgasz.hu
Tenger


Sunfleur Bőrkisimító anticellulite krém
kép forrása Google
Igazából ő nem csak augusztus kedvence mert nyár eleje óta használom rendszeresen (minden este kivéve mikor elfelejtem, de igyekszem rá odafigyelni mert a dobozán napi kétszeri alkalmazást javasolnak). Szerintem hatásos, nem tüntet el mindent természetesen de javít a helyzeten, mondjuk én nem is vártam csodát, nem hiszek az ilyesmiben.

Gliss Kur Satin Relax Express Hajregeneráló balzsam
kép forrása Google

Nem kell kiöblíteni és eszméletlen jó az illata. Mindemellett tényleg kezelhetőbb lesz tőle a rakoncátlan haj és szép fényt is ad.

Sun club refreshing & moisturizing lipgloss - 09 Sunkiss Coral





Még az Essence akció keretében szereztem be és azóta szinte csak őt használom. Nagyon kellemes viselet, nem ragacsos, nem túl feltűnő a színe de azért észrevehető. A tengerpartra is vittem magammal mert fényvédőt tartalmaz. Tartósnak éppen nem mondanám :)


Hát ez a nyár is véget ért....

1 megjegyzés:

Bikira írta...

Én a citromos Calippo-t imádom.:D Én is Gliss Kur balzsamot használok, nagyon elégedett vagyok vele.:)
(Andi)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger