2011. szeptember 14., szerda

Mai smink - de hova lettek a színek?

Az elgondolással nem volt gond, a megvalósítással nem volt gond, de a képek.... valahogy fakó lett mindegyik. Pedig élőben sokkal intenzívebb volt a rózsaszín, és a tusvonalat már majdnem fel sem tettem mert már anélkül is elég feltűnő volt hétköznapra ez a kreáció.







És amikkel készült:

Összességében továbbra is ez a színkombináció a kedvencem! Holnapra is már kitaláltam milyen sminket készítek, de most nem árulom el mert még bizonytalan vagyok benne kicsit...

Ti is már előző nap kitaláljátok milyen sminket viseltek majd holnap?

Nekem így könnyebb, ruhák terén is, mint reggel tanácstalanul állni a szekrény/sminkes doboz előtt és csak várni hogy jöjjön az ihlet....

2 megjegyzés:

Makeupcakes írta...

Én minden reggel improvizálok. :) Max a színvilágon gondolkodom este kicsit, de ez nagyon-nagyon ritka.

Nekem így is tetszik a sminked, szépen mutat!

Nóra írta...

Nekem tetszik ez a rózsaszínes megvalósítás :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger