2014. március 11., kedd

Elfogytak - február!

Egy csomó cuccot kivégeztem februárban de sikerül elbaltázni a posztot...ugyanis a felét sem találtam meg a kiürült flakonoknak...a fényképezés után azonban megtaláltam őket kiszóródva a táskám mögé bent a szekrényben, így ez a poszt most rövidke lesz, ellenben majd a márciusi!
Nivea body milk
Ez a kék fajta volt a téli hónapjaim megmentője, azt hiszem kinevezhetem a legeslegjobb testápolómnak! Sajnos mikor elfogyott nagy szükségem volt az utánpótlásra de nem találtam meg a DM-ben, így mást vettem helyette de kár volt! Ennek az illata és az állaga is pont olyan amit nagyon szeretek amellett hogy viszonylag sűrű nagyon hamar felszívódik és nem leszek tőle ragacsos!
L'Oreal micellás víz
Nem volt rossz de nagyon hamar elfogyott és kissé ragacsos is maradt utána a bőröm, szóval nem ez lett a kedvenc micellás vizem. Azóta már a Garniert nyúzom és még a fele sem fogyott el, szóval az teljesen gazdaságos ellenben ezzel. Nem fogom újravásárolni az biztos. ITT írtam róla részletesen.
Panthenol sampon
Nagyon jól elbánt a korpával és nagyon könnyed lett tőle a hajam. Nagyon gondolkodom rajta hogy újra beszerzem ha elfogytak itthon a samponok, mert az a helyzet hogy inkább használok extra ápolókat (olaj, balzsam) a hajamra csak a korpa tűnjön el és sokáig friss maradjon a hajam. Egyébként ITT már írtam róla.
Clean&clear morning energy arctisztító
A kedvenc arcradírozó termékem! Pont akkora méretűek benne a szemcsék amiket szeretek, vagyis közepes és nagyobb is van benne. Nagyon jól frissíti az arcbőr, hatékonyan távolítja el az alapozót is az arcomról (van hogy csak ezzel mostam le).  Ha elfogynak az arctisztítóim akkor tuti újra veszem, de lehet már előbb mert az az igazság hogy hiányzik
Eszter körömlakklemosó
Csak a szükség vitt rá hogy megvegyem, de hatékony volt viszont nagyon büdös :) és úgy vettem észre szárítja a körmeim mert utána olyan fehér maradt. Nem veszek ilyet többet az biztos!

Ti is fogyasztottatok rendesen februárban? :)

Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger