2012. október 15., hétfő

The glam days!

Egy kis Glamour napi összefoglalót hoztam és egy kis egyéb gondolatot... most nem sok minden hozott lázba, nem is voltam sok helyen, amit pedig mindenképp szerettem volna (új pénztárca) sehol sem találtam szépet.
Végül úgy alakult hogy még vasárnap is szétnéztem egy-két helyen, végül csak a C&A-ban sikerült egy csinos, egyszerű blúzra találnom, illetve az AVON pultnál megvettem a sokak által ajánlott géles szemceruzát. 
A Tezenis-ben csak pár everyday dolgot vettem bár legközelebb már lehet meglepem magam egy kis extrával is, mert körülnéztem azon a téren is és volt pár extra csipke-csoda!

Ami biztos volt, hogy benézek végre az Yves Rocher -hez, valami arctisztítót szerettem volna - sikerült is megtalálnom és még a kupon is érvényes volt rá. Emellett egy sampont is elhoztam mert ez az őszi időjárás nagyon megviseli a fejbőröm, lehet hogy sapkát kellene hordanom? Na mindegy, remélem ez korpásodás elleni sampon megoldja a problémám mert sok jót olvastam róla!
Kiváltottam a törzsvásárlói kártyát így kaptam egy jó nagy adag termékmintát, katalógust és egy szuper bevásárlótáskát is :)
Mindkét terméket kipróbáltam már egyszer, eddig kellemes mindkettő bár azt már most tudom hogy az arctisztító golyócskái lehetnének nagyobbak is mert azt jobban kedvelem :)
A DM-ben csak két dologra váltottam be a kuponokat, egy Maybelline Color Tattoo-ra (függőség?) és egy L'oreal color infallible szemfestékre. Úgy indultam neki az útnak hogy körömlakkot már nem kéne venni....és ehhez tartottam is magam, bár megkönnyítette a dolgom a kínálat milyensége is, egy izgalmas színt se találtam. Mondjuk ha lett volna az új Colorama lakkokból.... :)
A Color Infallible festékek közül a Permanent Khaki nevű zöldes árnyalatot hoztam el, persze mindet végigpróbáltam és álom mindegyik! Én ilyen krémes-fényes-selymes szemhéjpúdert még életemben nem láttam! Ha jól fog működni sminkben is akkor azt kell hogy mondjam megéri azt a 2000 Ft-os árat amit kérnek érte! 

A Color tattoo-k közül az On and on bronze árnyalat már elejétől kezdve tetszett, de ugye nyáron inkább élénkebb árnyalatokat választottam most viszont nem tudtam ellenállni neki. Annyira szép bronzos/barnás árnyalat és szerintem passzolni fog a zöld szemhéjpúderhez is :)
Ezt a barnás árnyalatú felsőt az Orsay-ben találtam, mivel nincs egy ilyen őszies színvilágú felsőm sem és mert az ujj megoldása elég mutatós ezért bevállaltam. Kicsit lazább stílusú a dolog, majd hozok képet róla felvéve is mert így nem igazán látszik.

A végére pedig egy egyszerű blúz a C&A-ból, amin a színe és minimális fekete díszítés miatt akadt meg a szemem. Szerintem szoknyához és nadrághoz is jól fog állni, párom szerint SZSZ kategória (szimplán szar) de nem baj ő úgyis csak addig látja míg reggel elindulunk aztán már másoknak kell elviselni :) Meg különben is 37 percet álltunk érte sorban!

A végére pedig pár gondolat...
Tudom sokan utálják az ilyen kuponos napokat de én kifejezetten szeretem. Ilyenkor nagyon szép képet kaphatunk társadalmunk egy bizonyos rétegéről és rájöhetünk mi nem is vásárolunk sokat. Szerintem azért a 20% nem ér annyit hogy átgázoljunk másokon és olyan hangnemet engedjünk meg magunknak vásárlótársainkkal szemben ami a sarki kocsmához méltó. Tapasztalatom szerint minél több márkajelzéses szatyor van egy embernél, annál flegmább lesz. Aki a 20%-ért képes ölre menni az meg is érdemli...én meg jót röhögök rajtuk. Csak az eladókat sajnálom ilyenkor.

Remélem nektek is jól teltek a Glamour napok :)

13 megjegyzés:

Illés Rebeka írta...

Én is pont ezekben a percekben posztoltam a Glamour-napi vásárlás eredményét. :)
Yves Rocher-be nekem is most lett volna az első utam, sajnos nem maradt idő rá, de már nagyon benéznék, voltak már ilyen termékeim régebben, amiket ajándékba kaptam, szerettem őket. :)

Névtelen írta...

Nagyon jó dolgokat vettél :)

samelike írta...

A Color Infallible nálam is befutós volt, én a Tender Caramelt választottam ami egy ezüstös barnás árnyalat. Egy Manhattan púdert vettem még illetve egy jeggingset. Nekem a hátamon fel áll a nem létező szőr a tömegtől, szóval én pénteken le tudtam nyugiban a DM körutam, ahol csak én egyedül válogattam nézegettem a dolgokat. A kedvesemnek vettünk amúgy még két gatyát, meg a Müllert fosztottam ki de ott csak tisztítószerek meg anyuéknak pár apróság landolt a kosaramban mindezt szombat reggel amikor még senki nem akarta a másikat agyontaposni. :D
Durva, hogy csajok 20%-ért képesek éhező fenevaddá válni, holott cirka 1hónapon belül úgyis lesz valami akció vagy épen jön új/jobb kollekció.
Számomra frenetikus volt a Glamour napok mert az Obiban vehettem új kádat és hasonló nyalánkságokat; úgyhogy ott sikerült jó pár ruha árát elkölteni... jhee... :D

Monic írta...

A mostani Glamour napok is jobbára hidegen hagyott, egyedül egy újabb Maybelline Color Tattoo-t vettem, mégpedig a szürkét, mert ez még hiányzott a kollekcióból. Gyönyörű! És igen, ez már függés! :)
A Color Infallible-lel már jó régóta szemezek, előbb-utóbb ez is kipróbálásra kerül, mert mindenki csak áradozik róla. Valami rózsaszínes és lilás kéne még...:)
A két blúz nagyon tetszik!

Aggie írta...

Klassz dolgokat vettél :) Az Yves Rocher-t most én sem hagytam ki, már régóta tervben volt, hogy benézek.

Anett írta...

Rose: átkukkantottam hozzád, szuper dolgokat találtál!

Midoriko: köszi, örülök hogy tetszenek! :)

samelike: az új kádadért odaadnám mindezt amit most vettem! :) Irigyellek, sajnos nálunk csak zuhany van. Remélem hamarosan fel tudod avatni (vagy talán már meg is történt) egy finom habfürdővel :)

Monic: de jó, akkor Nálad teljes a készlet! Függőség.... :D

Aggie: Te miket választottál tőlük?

mdollasnails írta...

tezenis tènyleg jo màrka?kint van olaszban de mèg èletbne nem jàrtam bent.most,hogy hazajottem mindenhol ezt a reklàmot làttam.kivàncsi lennèk:)

Anett írta...

agi mdolla: szerintem nagyon jó de drága. Legalább is nekem :) Én ezért szoktam csak ilyenkor benézni amikor van valami akció, mert amúgy tényleg jó minőségű fehérneműket meg egyebeket árulnak. Vannak egyszerű fazonok és vannak szép csipkés szettek is, szóval nagy a választék stílusban és színben is.

mdollasnails írta...

koszi szèpen a gyors vàlaszt.lehet egyszer szètnèzek.kitudja:)

Aggie írta...

Két tusfürdőt és egy testápolót vettem most, de a málnaecetes hajöblítőre is nagyon kíváncsi vagyok még :)

Csipkelány írta...

jó dolgokat vettél. Yves rocherban akartam kókuszos parfümöt, de nagyon nem jött be az illata, pedig csak jókat olvastam róla :(

Aviana Rahl írta...

Sajnos nekem semmit nem sikerült vennem, mert ahol én lakom, ott egy ilyen üzlet sincs :D

Thündérke írta...

A barna felső nagyon szuper! Én is ezt a sampont szeretném majd egyszer megvenni, de itt sajnos nincs Y.R. :( interneten meg nem találtam sehol sem :( .

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger