2011. november 27., vasárnap

Karácsonyi nyereményjáték nálam! - Lezárva!

Mivel közeleg a karácsony - ami nekem személy szerint a kedvenc ünnepem - ezért elérkezettnek láttam az időt az első nyereményjátékomra. Hiszen hogyan múlhatna el ez a szép ünnep úgy, hogy pont Titeket nem leplek meg valami aprósággal! :)

A nyeremények a következők lesznek:

* Tükör: kinyitható, egyik fele nagyítós
* Essence Vampire's love lipstain - 02 True Love
* Essence Whoom Boom tuspaletta
* 2 db Bizsu fülbevaló
* Cadeavera, Schaebens, Balea arcmaszkok
* Essence mono szemhéjpúder - 07 Love talk
* Miss sporty mono szemhéjpúder - 102 Party

3 nyertes lesz
Első nyertes ajándéka
Második nyertes ajándéka

Harmadik nyertes ajándéka
 Valamint plusz egy esély jár a már meglévő 51 olvasómnak amennyiben jelentkeznek a játékra :)

A jelentkezéshez az alábbiakat írd meg:
....néven követlek
e-mail címem: ...
És hogy mivel leped meg saját magad karácsonyra! :)

A játék december 13 éjfélig tart!

Jó játékot és boldog karácsonyt mindenkinek!

16 megjegyzés:

n_norii. írta...

Hali :))

n_norii. néven követlek.
e-mail címem: nonorica@citromail.hu
Rúzzsal lepem meg magam, mivel már egy jó ideje szemezek egy Essence-essel :D
Reménykedem így elsőként... :D

krila1983 írta...

Szia!

Lindi27 néven követlek
e-mail: krila@freemail.hu

Ruhákat szeretnék venni magamnak karácsonyra. :)

Makeupcakes írta...

Szia Vattacukor!
Makeupcakes néven követlek
e-mail: mymakeupcakes@gmail.com

És hát...egy MAC-sminkkel szeretném meglep(et) ni magam Karácsonyra. :)

Köszönöm a lehetőséget, és boldog első advent-vasárnapot!:)

ƒanni írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
ƒanni írta...

Szia Cuki!
Fannalin néven követlek.

Nagyon jó kis csomikat állítottál össze, nagyon szép a tükör!
Én magamnak valami kisebb palettát szeretnék.:)
email:efanni@gmail.com

Happy Xmas!

Petra világa írta...

Szia!

Petra világa néven követlek.
E-mail: petravilaga@indamail.hu

Igazából elég sok dolgot szeretnék venni, még nem döntöttem el, hogy mi lesz karácsonyig megvalósítva :)

Criollo írta...

Szia!

Criollo néven követlek.
e-mail: luccka92 kukac gmail pont com
Én egy choco me csokival lepem meg magam:D Igazából szüleimnek akartam rendelni kettőt, de (nem értem miért) minimum 3-at kell a online rendelni, szóval így jött ki, hogy nekem is jut egy:D

orsiii* írta...

Szia!

Orsii* néven követlek,
e-mail: orsii9521@freemail.hu
És egy fényképezőgéppel lepem meg magam (legalábbis szeretném), meg a szokásos könyvek, ruhák :)

Annabelle írta...

Szia!
Annabelle néven követlek
e-mail:taima89@gmail.com

Én már megleptem magam egy Nivea ajándékcsomaggal :D

Mágneska írta...

Szia!

Mágneska néven követlek
e-mail címem: agica138@gmail.com

Még nem tudom, hogy mivel lepem meg magam, de biztos, hogy valamilyen sminktermék lesz :)

αηιтα írta...

szia
anita néven követlek.
fodanita1248@gmail.com
ha minden összejön egy ipad lesz a karácsonyfám alatt :)

Thündérke írta...

én erről, hogy maradhattam le ?:( majd most:)

Thündérke néven követlek
e-mail címem: v.mesike@freemail.hu

jelenleg semmire se vágyom :( most dőlt össze bennem a világ :( 1 év múlva talán megkapom amit szerettem volna :( most szült meg a tetoválós csajom , és egy évig szünetel ...:( ennyit a karácsonyi ajándékomról... :(

Charming írta...

Szia!

Netti néven követlek.
e-mail címem: pnetti@vipmail.hu
Szerintem könyvet veszek majd. :)

Köszi!

Unknown írta...

Szia!

RReka néven követlek.
e-mail: rreka10@freemail.hu
Valami sminkes dologgal lepem meg magam :)

Köszi a játékot!

*Petrus* írta...

Szia!
*Petrus* néven követlek.
e-mail: zahara20@citromail.hu
Én egy baglyos gyűrűvel szeretném megajándékozni magam :)

Köszi a lehetőséget!

Renii írta...

Szia!
Renii néven követlek
e-mail címem: renii_@hotmail.hu
Körömlakkokkal "lepem" meg magam :)

köszi a lehetőséget.

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger