2013. június 9., vasárnap

Jerry vagyok, és piszok rossz!

Közkívánatra hoztam még pár képet a kiskutyánkról, aki változatlanul nagyon játékos és irtó cuki!
 7 hetes múlt a kis drága, a bal füle még teljesen lóg, de a jobb oldali már félig áll, azért néz ki úgy a képen mintha az hiányozna :) Sajnos egyre rosszabb már ami a játékot illeti, mert igazából ha kint vagyunk legszívesebben csak minket rágna - én már papucsban ki sem megyek hozzá, a nagylábujjam párszor már áldozatul esett.... Reggelente pedig csak nagy küzdelmek árán tudok elindulni, kicsit megharapdálja a nadrágom szárát mindig :)
 Ez azon ritka pillanatok egyike amikor láttam aludni...jól le lett fárasztva előtte játékkal és utána kapott vacsorát, így mondjuk nem csoda hogy elnyomta az álom :)
 Itt már felébredt a fényképezőre :)
 Itt pedig szerintem már nagyon ráharapott volna az objektívre....

 Este a legkülönbözőbb helyeken tud elbújni, ezt a kis széket egyébként nem ő rágta így meg, már az előző kutyánk is benne volt a dologban, de azért Jerry is néha ráfanyalodik :) többek közt erre is, és még a lapátra, seprűre, bicikligumira és még sorolhatnám.




Lehet hogy legközelebb hozok róla egy kis videót is, mert amit azzal a lila labdával tud művelni... megér egy felvételt :)


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

15 megjegyzés:

Queen of my mistakes írta...

Jaj, nagyon aranyos, én támogatom a videót :)))))

E73 bioarcapolas blog írta...


Nagyon édes kis kuvasz, látszik rajta mennyire virgonc lehet :)
Jöhet a videó :)

Petra írta...

aaa, de kis édes! :)

Csilla írta...

de drága:)

Unknown írta...

Várjuk azt a videót!!!:)

Gabica írta...

jajj de cuki!!! :)

djkaty írta...

Ittenem, de cukorbogár <3

Kitti írta...

Jaj de édes, és gyönyörű kutyus :)

Manna (mannakörmök) írta...

nagyon nagyon cukii. az a nézés egyem meg. *-*
nekünk is van egy kölyök kutyánk, mindent szétharap meg állandóan szétpakol az udvaron és a rumli közepén alszik el. :D

PAncsi írta...

Gyönyörű és nagyon aranyos kiskutya! <3
Én is várom a videót is, valamint jöhet róla még több kép :-)

Smejka írta...

Az a pofika... *.* Juj.♥

Thimmyke írta...

Istenem, de nagyon cuki!

Elíz írta...

Cuki rosszaság :)

Nóra írta...

de édes:))

Anett írta...

Látom sokan szeretjük a kiskutyákat :) majd igyekszem összehozni a videót is, bár az az igazság hogy az csak úgy fog működni ha valaki játszik vele amíg én filmezek :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger