2013. április 8., hétfő

Termékek amik nem váltak be....

Néha én is szoktam elégedetlenkedni, és csak azért néha mert sok beauty blogot olvasok és igyekszem tájékozódni :) Kivéve ha katalógusból rendelek, annak megvan a maga varázsa, azt meghagyom úgy!

Róluk van szó...

Ez a három termék látható a videóban, nem lett olyan hosszú így akit érdekel a véleményem róluk az nézze meg videóban mert ezúttal nem készültem írott szöveggel.
  • Balea bodycreme - kókuszos testápoló krém
  • CV Cadeavera Face 25+ tisztító arcvíz
  • MUA Lipstick - Juicy

Ti próbáltátok már valamelyik terméket ezek közül? Nektek beváltak?

Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

10 megjegyzés:

Bellala írta...

Amennyire imádom a Balea tusfürdőit, a testápolók pont annyira nem győztek meg... volt egy másik kókuszos, barna tégelyben ,azt szerettem.

PAncsi írta...

Ezt a testápolót én is próbáltam egyszer, én sem voltam elájulva tőle...
Viszont a barna tégelyes hasonló testápolót szerettem, az szépen hidratálta a bőröm - viszont nem emlékszem már, mi volt a különbség köztük (a barna talán kakaós, nem kókuszos?)

Njoythestyle írta...

Fenntartásaim vannak a sajátmárkás termékekkel, mindig az erős utánzási vágyból és a nem nagy hozzáértésből rakják össze és a végén többnyire csalódik az ember lánya. Rossmann-éval már megjártam, az Auchan sajátmárkása pedig szintén az árfekvésével hódított meg, nem a teljesítményével :(
Jelenleg egyedül a Balea koffeines balzsamjának engedtem és ez most kiválóan teljesít nálam, 1 pozitív csalódás a korábbiakkal ellentétben.
Pusza: Reni

Anett írta...

BeLLaLa: a tusfürdőik tényleg nem olyan rosszak, bár engem azok sem győztek meg igazán.

PAncsi: akkor a barna tégelyesnek már két plusz pontja van, Bellala is ajánlotta :) na majd legközelebb meglesem!

Reni: hát igen, ebben egyet értünk. Egyébként az Alterra barackos balzsamját nagyon szeretem, szóval az nálam is a pozitív csalódás volt :)

Réka írta...

A barna tégelyes balea is kókuszos, és az tényleg jó termék (1,5 tégelyt használtam el belőle), így már három ajánlásod is van :) Nekem a MUA rúzsokkal nincs problémám, bár a Juicy nincs meg, nem vettem észre, hogy szárítanának és a színük szerintem csudiszép :)

Anett írta...

Réka: akkor azt a barna tégelyest ki kell próbálnom! Egyébként nekem kiszáradásra hajlamos a szám, mindig kenem valamivel, lehet hogy ez a probléma nálam a MUA rúzzsal, és persze a színe, nem áll jól nekem ez a natúr árnyalat.

Biu írta...

Nekem tetszet a videó, meg ahogy beszélsz, kellemes volt hallgatni, a Balea testápolói pedig nekem se jöttek be, sem a kézkrémek sem a testvaj semmi igazából ami az ápoló részleget képezi, pedig a többi cuccaival abszolút meg vagyok elégedve, itt még fejlesztésre szorulnak. A Mülleres lemosóból nekem a kétfázisú van meg, azzal hiperszuper elégedett vagyok, főleg, hogy csak 400 Ft, és a kétfázisú lemosók minimum kétszeresébe kerülnek általában. De ez persze kevés indok lenne, ha nem lenne jó lemosó, mert tényleg mindent leszed ami vízálló, vagy ragasztó, sok maszk-sminket is töröltem le vele és még így is van benne, pedig még ősszel vettem. Egyetlen "szépséghibája" hogy általában üres polcba ütközök, amikor keresném az utánpótlást, de ez nem is az Ő hibája, inkább a Mülleré.
A MUA rúzs amúgy biztos a Juicy? Nekem megvan, és az inkább egy rózsazsínes barackos szín, mint az, amit a videóban láttam, vagy ennyit torzítana rajta a kép? Minden esetre nekem nagyon bejött a Juicy, olyan friss és üde színe van, bár igaz ami, kiemeli a száraz részeket a szájon, szóval csak hidratált ajkakra merem felvinni magam is.

Gabica írta...

Szerintem ez a rúzs nem a juicy, hanem a Bare, nekem meg van mindkettő és nálam ez a szín a bare nevet viseli (14es azt hiszem)

Elíz írta...

Nekem nincs gondom szerencsére a MUA rúzsaimmal, a Juicy és a Bare van meg!

Anett írta...

Hát lányok...most elővettem megint a rúzst és ez bizony a Juicy, legalább is a matrica szerint. Felhajtottam és az alsó matricán is ez a név van. Tettem fel képet instagramra, tényleg ez van rá írva :) és csak ez az egy MUA rúzsom van tehát még csak az sem lehet hogy összecseréltem a kupakokat :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger