2013. április 6., szombat

New brand: Paese Cosmetics

Szuper dolog új és remek kozmetikai márkára találni és még jobb ha kiderül, hogy elérhető közelségben van számunkra is. Mind földrajzilag mind pedig árban!

A márkáról...

A Paese lengyel márka, termékeit világszerte ismerik és használják is sokan. Olaszországban gyártják ezért főleg ott elterjedt, de Angliában is nagy népszerűségnek örvend. Termékskálája nagyon széles, az alapozóktól kezdve a körömlakkokon át egészen a parfümökig terjed. Primereket is gyártanak amik állítólag nagyon jól megállják a helyüket profi sminkes körökben is. Én ugyan nem használok ilyen jellegű termékeket de ha valaki jó áron keres jó primert akkor nem árt szétnéznie a Paese kínálatában is. Főleg mert a termékek a közepes (vagy alacsony) árkategóriába tartoznak, így bátran próbálkozhatunk nagyobb összeg bukása nélkül. Ha kíváncsiak vagytok a márkára nézzétek át a kínálatot itt: iparfumeria.hu

Paese retro style blusher - 219

Ez az édes nyuszis pirosító a Retro style kollekció része, amely tartalmaz még szemhéjpúdereket is, de nekem tavasz lévén (vagy épp nem lévén) inkább a pirosítón akadt meg a szemem főleg a húsvét előtt időszakban - tehát közre játszottak a rajta lévő nyuszikák is :) 
 Ha majd a képeket nézitek (vagy láttátok róla a videót ITT) akkor láthatjátok hogy a pan-ben másnak tűnik a szín, ahogy először kibontottam inkább őszi árnyalatnak tűnt, viszont nem az! Nagyon finomra van őrölve (vagy nem tudom hogyan állítják össze ezeket a pirosítókat) először a szokásos módon közelítettem felé az ecsettel de durvának bizonyultam...Elég csak éppen hogy hozzáérni az ecsettel, nem kell rányomni mert különben nagyon felszántják a szőrök a felszínét. Ha a MUA pirosítóhoz hasonlítanám akkor az kifejezetten keménynek tűnik mellette, azon többször is áthúzom az ecsetet.



Szerencsére a szín is pont illik a tavasz hangulatához, finom rózsaszín szatén fénnyel nulla csillámmal.Volt hozzá egy szép kis félhold alakú szivacska is, egyik oldalon a márka logójával, nem próbáltam ki mert én ecset párti vagyok. Amúgy 9 gramm ibolya illatú pirosító van az édes csomagolásban!

Paese colore mio lipgloss - 504

A másik választottam egy szájfény volt szintén a tavasz jegyében - egy cuki rózsaszín árnyalatban.
 Az applikátora meglepően picike, kár hogy nem raktam mellé egy másikat hogy láthassátok, szerintem fele akkora lehet mint az átlagos szájfényeké. Épp ezért nem elég egyszer belemártani a festékbe mert az kevés lesz az egész szájra, nálam 2-3 "kenés" kellett hogy jusson minden hová.
 Állagát tekintve ragacsos, tömény - ennek ellenére nincs teljes fedése, inkább természetes árnyalatot produkál az ajkakon. Viszont az állagának köszönhetően a közepesen tartós kategóriába sorolnám (bár én még nem próbáltam tartós szájfényt, de mások a 2-3 órát közepesnek ítélik). Szóval 2-3 órát bír ki, az evés-ivást nem igazán bírja, viszont nem kopik hanem inkább beszívódik mint egy ajakápoló és finom puhák lesznek az ajkak utána.
 Hamarosan láthatjátok a sminkeket is velük :)

Ismertétek már a Paese márkát esetleg próbáltátok is már a termékeit?


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

3 megjegyzés:

mrs__kovacs írta...

Nekem eddig csak egy lakkom van tőlük, de azt nagyon szeretem :]

Neon Rider írta...

én nem ismerem ezt a márkát...még :)

Anett írta...

CRaPTRaSH: de jó, néztem azokat is, szuper színek :)

Ibolya: ami késik nem múlik :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger