2013. április 18., csütörtök

Nyereményem érkezett!

Nemrég nyertem Ivettől egy szupi meglepetés csomagot, múlt héten már meg is érkezett - megmutatom milyen szépségeket rejtett!
Nézzétek mennyi szépség és finomság lapult benne! A 18 részes Lora paletta nagyon kis édes, és van benne egy nagyon izgalmas lilás taupe árnyalat, alig várom hogy kipróbálhassam! Ugyan így vagyok a felragasztható tusvonallal is, sosem próbáltam még, kíváncsi vagyok működik-e a dolog egyáltalán :) A Bomb cosmetics fürdődesszertjeit már rég óta nézegetem, most végre ki is próbálhatom majd. Mondjuk ezt eltettem egy különleges alkalomra :)
 Volt még a csomagban egy cuki babarózsaszín körömlakk, hát körömlakkból nálam sosem elég az biztos! És két finomság is lapult benne, amiből a csokit egyből meg is ettem *derosszvagyok*
 Ez a felragasztható tusvonal izgalmasan hangzik!

Ivett köszönöm szépen ezt a szuper ajándékcsomagot!
Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

3 megjegyzés:

PAncsi írta...

Nagyon jó dolgokat nyertél!
Kíváncsi vagyok hogy működik a tusvonal :-)

mrs__kovacs írta...

Nagyon jókat nyertél, gratula :]

Anett írta...

PAncsi: hát arra én is! Szerintem egyik hétvégén nekiesek :)

CRaPTRaSH: köszi :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger