2013. április 19., péntek

Csíkos Orly - NOTD

Rég óta szerettem volna kipróbálni az ilyen csíkos manikűrt, végre ennek is eljött az ideje!

Az elkészítése kissé macerás volt...mire minden körmömre felragasztgattam a szalagokat azt hittem megőrülök... Láthatjátok hogy három körmömön a sötét padlizsán lett az alapszín, míg a középsőn a lilás-arany. Erre az alapra jöttek a ragasztócsíkok, majd pedig a felső réteg, értelem szerűen a lilára az arannyal, az aranyosra pedig a lilával.
Ha két sokkal ellentétesebb színt használtok látványosabb lesz az eredmény, de élőben így is sokkal jobban festett mint képeken.


Ti próbáltátok már ezt a fajta csíkozós technikát?
Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

5 megjegyzés:

mrs__kovacs írta...

Szerintem megérte a macerát, mert tök jól néz ki :]

Laruska Bee írta...

Nekem nagyon tetszik! :) Tüzijàtèk jut eszembe róla.

Elíz írta...

Jól néz ki :)

PAncsi írta...

Nagyon jó lett!
Már szemeztem én is ezzel a technikával, de még nem éreztem magamban elég türelmet hozzá :-)

Anett írta...

Köszi lányok :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger