2013. április 29., hétfő

Friss tavaszi smink - rózsaszín/arany

Emlékeztek még a Paese márkáról írt posztomra? Ha nem ITT elolvashatjátok, és most sminket is hoztam végre a termékekkel!
Ahogy a címből is kiderül rózsaszínt kombináltam arannyal, mindkét színt nagyon szeretem önmagában is, de együtt még sosem próbáltam őket így épp itt volt az ideje! Szeretem egyébként variálni a színeket egymással, néha ez is elég hogy egy kis extrát vigyünk a sminkünkbe.
 Az első EOTD kép vakuval készült (+kézremegéssel) a második pedig természetes fényben, szerintem nem volt olyan rossz választás ez a két szín így együtt, legalább is én nem tartom extrémnek hétköznapra. Felülre került a rózsaszín, mert alsó szemhéjon nem túl előnyös, az arany pedig alul jól megy a szemem színéhez (szerintem). Tervezek még a közeljövőben egy zöld - arany párost is, mert nagyon megtetszett ez a kettősség :)
 Pirosítónak a Paese retro style pirosítóját (219) használtam, ami egy igazán tavaszias, üde árnyalat. Nagyon megkedveltem mert olyan kis babás színe van :) és jól lehet vele bánni. Nekem BB krémen működik leginkább, sokkal könnyebben dolgozom el természetes hatásúra, míg natúr arcbőrön picit többet kell vele dolgozni hogy egységes legyen. Szerencsére nincs benne csillám és végeredményben inkább matt hatásúnak mondanám, egy pici selyemfénnyel. A tartósságára nincs panaszom, BB krémen simán bírja a 10 órát is :) natúr arcbőrön is kibír egy gyengébb munkanapot. Egyetlen kis hibája hogy porzik, így a legfinomabb szőrű ecsettel nyúlok csak felé, épphogy végigsimítom rajta az ecsetet és ez pont elegendő mennyiséget vesz fel belőle.
Szájfénynek a Paese colore mio szájfényét használtam (504) ami a szájon egyáltalán nem olyan pinkes mint a tubusban, inkább egy visszafogott árnyalatú babarózsaszín. A ragacsosabb állagú szájfények táborát erősíti és az applikátora elég picike, nem vesz fel elég mennyiségű anyagot, ezért kétszer vagy akár harmadszor is bele kell mártani a tubusba, hogy jusson minden hová a termékből. Szerencsére ez is csillámmentes :) maximum három órát bírt ki rajtam, viszont nem kopni kezd hanem felszívódik, és kellemes puha érzetet hagy maga után. Talán lehetne egy picit pigmentáltabb, tudom hogy sokan szeretitek az erősebb színeket szájfényekben is, de nézzetek szét az iparfuméria kínálatában mert vannak ezen kívül erősebb árnyalatok is.

Felhasznált termékek:

  • Vichy BB krém 
  • MUA Undressed paletta (arany)
  • Catrice Absolute eye colour - 090 Pink! Pink! Pink!
  • Paese retro style blusher - 219
  • Paese colore mio lipgloss - 504
  • Avon super shock gel eyeliner pen - black
  • Estée Lauder Sumptuous Extreme szempillaspirál

Nektek bejön az arany - rózsaszín kombó?


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

2 megjegyzés:

E73 bioarcapolas blog írta...



Ó, ez nagyon tetszik és mennyire jól áll Neked :)
Nekem nagyon tetszik a világos rózsaszín színű szemhéjpúder, de még nem mertem utcára használni, gyáva nyúl vagyok hozzá, de lehet mostmár kipróbálom :D
A pirosítónak is szép színe van :)
A BB krémet próbáltam, nekem nem jött be, túl zsíros és gyenge a fedése.

Anett írta...

Erzsi: köszi :) hát a BB krémről kb nekem is ez a véleményem ...

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger