2012. október 28., vasárnap

A hetem sminkekben - 43. hét

Sajnos ezen a héten már látszik a reggeli szürkület a képeken, a vakus értékelhetetlen a sima pedig színtelen, remélem azért valamennyi látszik a sminkekből.
 Szerdával és vakus képekkel indult a hét, egy egyszerű rózsaszín alapra egy vékony tusvonal került.
 Csütörtökön elkapott az aranyláz, barna alapra került egy kis arany és sötét barna.
Pénteken nem bírtam tovább zöld nélkül, ez az új kedvenc színem - tudom sokan nem szeretitek ezt a színt sminkben és másban sem, de nálam ez olyan mint a kék. Régen azt is utáltam és végül sikerült megszeretnem :) Ezt a sminket láthattátok a héten napi sminkben is!
Szombaton már csak egy egyszerű barna sminkhez volt erőm/kedvem.

Hmm... nem tudok dönteni csütörtök vagy péntek (?)

8 megjegyzés:

Unknown írta...

mindenkettő szép, de inkább csütörtöki:)

paphu írta...

szerintem szerda! de a csütörtöki is szép lett! :)

Barta Veronika írta...

Péntek, az én napom! :D az a legjobb. ^^

Névtelen írta...

Nagyon szépek lettek.
Nekem személy szerint a szerdai tetszik nagyon :)

Anett írta...

Köszi lányok :)

samelike írta...

Szerda és csütörtök :)
Jók lettek!

Csipkelány írta...

hm, a pénteki milyen különleges!!! :) amúgy mindegyik nagyon szép!

Monic írta...

A pénteki igazán egyedi lett, nagyon szép! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger