2013. április 9., kedd

Liquid sand + körömnyomda = Virágos csillogás

A csillogó és virágos dolgokból sosem lehet elég tavasszal!
 Gondoltam egy merészet és kipróbáltam hogyan mutat liquid sand lakkon a körömnyomda! Nekem nagyon tetszik a végeredmény, mondjuk érdekes volt rá nyomdázni, azt hittem nem fog tapadni de nem így lett. Simán ment minden, ugyan úgy ahogy egy sima körömlakk esetében.

 Felhasznált termékek...

  • OPI liquid sand - The impossible
  • Essence körömnyomda lakk - fekete
  • Konad mintalemez - m6
  • Essence quick dry top coat
 Az utolsó képen láthatjátok hogy kipróbáltam milyen a liquid sand fedőlakkal. Így is nagyon szép, a nyomda mintája jobban kivehető lett és mélyebb málnapiros árnyalatot kapott a lakk. Azért fedőlakk nélkül sokkal különlegesebb, de így sem rossz.

Nektek hogy tetszik ez a párosítás?

Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

6 megjegyzés:

mrs__kovacs írta...

Á, de jó ötlet! :]

Vikii írta...

gyönyörű! :))

Elíz írta...

Ez nagyon jó lett, tetszik! :)

Névtelen írta...

Ez nagyon szépre és tavasziasra sikeredett! :)

PAncsi írta...

Nagyon jó lett! :-)

Anett írta...

Köszi lányok, örülök hogy tetszik nektek :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger