2012. október 9., kedd

Dupla kék step by step

A múlt hétvégén kreatívkodtam ezt a sminket, rég volt már alkalmam csak úgy alkotni valamit. Mindenképp olyat szerettem volna ami esetleg nappali sminkként is megállná a helyét, ez lett belőle:


1. Lealapoztam a szemhéjam egészen a szemöldökig és vittem fel egy kevés fehér alapszínt is
2. Egy fényes sötétkék pigmentet választottam felülre, nedves ecsettel egy vastagabb tusvonalat formáztam vele a felső szemhéjon.
3. A kék pigment által kijelölt íven egy fekete zselés tussal meghúztam a kissé cicás tusvonalat.
4. Alulra egy világoskék szemhéjpúdert tettem a szempillák tövébe, követve a fekete tus vonalát. A vízvonalat is egy világoskék árnyalatú ceruzával húztam ki.
5. A szemöldökcsontra és a szemzugba egy fényes kiemelő színt tettem.
6. Spiráloztam és a szemöldököm megigazítottam egy átlátszó zselével.
7. Az arcomra egy kevés alapozót és átlátszó púdert tettem. A számra pedig egy pinkes árnyalat került némi szájfénnyel keverve.
Felhasznált termékek:
Szem
  •  NYX eyeshadow base - Skin tone
  • NYX Jumbo eye pencil - Milk
  • W7 77-es paletta: világoskék, kiemelőszín
  • NYX ultra pearl mania pigment - Space pearl
  • Miss Sporty szemceruza - 17 Sky blue
  • Essence lash&brow gel mascara
  • Essence black mania szempillaspirál
  • Essence mono eyeshadow - Mistic lemon
  • Essence gel eyeliner - 01 Midnight in Paris
Arc
  • Max Factor Experience alapozó (minta)
  • Max Factor Creme puff - 05 Translucent
  •  BYS Blush - Coral
Ajak
  • BYS lipstick - Coral kiss
  • Elf Plumping Lip Glaze - Fuchsia Fanatic

4 megjegyzés:

Thündérke írta...

Gyönyörű ez a kék szín! Szép lett ! És nagyon jól áll:)!

Vikii írta...

Oooooh. Nagyon jól áll (mi nem?!) :D
Nagyon szép vagy, ez a szín pedig nagyon-nagyon ütős! Tetszik.

Anett írta...

Köszi lányok :)

Monic írta...

Nagyon szép lett!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger