2013. április 15., hétfő

A hetem sminkekben - 15.hét

A 14. hét nagyon színes volt nálam az Avon palettának köszönhetően, így a 15. héten inkább visszafogott sminkeket készítettem.
 Hétfő: Az Avon super shock gél állagú szemceruzáját (flash árnyalat) használtam alapként, erre került a MUA Undressed paletta fényes rózsaszínje és a szürkéskék.
 Kedd: szintén a Flash volt az alap, és szintén MUA paletta, de a Dusk til dawn fehér árnyalata egy leheletnyit.
 Szerda: simán az Undressed paletta valamelyik két barnája
 Csütörtök: alap a Maybelline color tattoo On and on bronze árnyalata, rajta az Elf pigmentje, Magical maroon árnyalatban. Egyébként rég óta nem használok tust, mert az Essence zselés tusom csaknem TELJESEN elhasználtam (hihetetlen) a maradék pedig már gumis állagú. Így minden tusvonal ceruzával készült, pontosabban az Avon gél állagú szemceruzájával és ecsettel.
Péntek: alap a Catrice eyeshadow soufflé - Yes I wood árnyalatban, rajta az Avon Arctic Goddes paletta tengerzöldje és mohája.

Nálam a kedd volt a nyerő!

Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

3 megjegyzés:

Gabica írta...

Nekem is a keddi tetszik a legjobban, az olyan bájos, tavaszias lett :)

Anett írta...

Gabica: Köszi!

Elíz írta...

Hétfő :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger