2013. április 25., csütörtök

Black & white & stamp - NOTD

Kicsit furcsa volt nekem elsőre a hófehér köröm...ezért gyorsan nyomdáztam rá feketével. Szerintem így már nem szúrja annyira az ember szemét a "hibajavítós" köröm :)
 Természetesen a képek szerkesztésekor vettem észre hogy lett volna még mit takarítani a körömágyról :)
 Ez a fehér lakk egyébként a L'Oreal 001-es Snow in Megeve névre hallgató árnyalata, az a fekete folt pedig a gyűrűs ujjamon az amit az Essence gyorsan száradó fedőlakkja maszatolt el a mintából.



Ti szeretitek a fekete-fehér párost?


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon csinos lett szerintem! :)

Anett írta...

xstrawberrykissx: köszi :)

JinglingApricot írta...

Nagyon jól néz ki! :) én is gondolkoztam már a fehér lakkon, lehet h akkor ki is próbálom :)

Lina írta...

Nagyon finom és elegáns, nagyon tetszik!

Névtelen írta...

Nagyon szép lett :) Én még csak most gyakorlom a nyomdázást, remélem egyszer ilyen szépen fog menni, mint neked :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger