2013. április 23., kedd

Csomagom érkezett - Lavera és egyebek

Múlt héten érkezett ez a csomi az iparfumeria.hu-tól, a Lavera termékekre már rég óta kíváncsi vagyok, sosem próbáltam még ilyen bio arcápolási dolgokat.
 3 Lavera terméket rendeltem, a többi meglepetés volt :) Igazából onnan jött nekem ez az érdeklődés a Lavera termékek iránt, hogy Instagramon "szörföltem" és sok külföldi bloggernél láttam ilyen termékeket beauty boxokban, virított a képről hogy bio és rákerestem. Nagyon széles a termékskálájuk, arc és testápolási termékeken túl még sminkcuccokat is gyártanak.

Lavera Body Spa Lavender Secrets fürdőolaj
Lavera Body Spa Orange Feeling fürdősó
Lavera Faces Cleansing bőrtisztító víz normál és száraz bőrre



Hogy mennyire bio ténylegesen, annak nyilván utána fogok olvasni, de ettől függetlenül a fürdőolajat és az arcvizet már ki is próbáltam és nagyon tetszik mindkettő.




 Szintén a bio vonalat erősíti a csomagban az Avéne tisztító arcteje és a Sanoflore habfürdője (?) is, ezt a két márkát szintén nem ismerem, és még ezeket sem próbáltam szóval nagyon kíváncsi leszek rájuk.



Ti ismeritek a Lavera termékeket, hallottatok már róla? Használjátok/ használtátok már?
Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

5 megjegyzés:

Neon Rider írta...

én még nem hallottam erről a termékről,de mindenesetre felkeltette az érdeklődésemet :)

www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

mrs__kovacs írta...

Én nem is hallottam még róluk, kíváncsian várom a véleményedet róluk :]

E73 bioarcapolas blog írta...


Én jókat olvastam róluk, kíváncsian várom a véleményed :)

Anett írta...

Hamarosan beszámolok róluk és kicsit körbejárom ezt a bio témát is :)

dyna írta...

én már évek óta szemezek ezzel a márkával, de valami csoda folytán még semmit se vettem, szóval kíváncsi vagyok rájuk.
avéne márkájú a termál spraym, azt kedvelem és jó pár krémmintát is próbáltam már tőlük, azok is jók voltak. :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger