2013. április 28., vasárnap

A hetem sminkekben - 17. hét

A 17. hét, de hívhatjuk nyugodtan a "tusvonalas hét"-nek is.
 Hétfő - bézs
Kedd - rózsaszín és arany

A szerda kimaradt mert mentem személyit csináltatni és sejtettem hogy nem a legjobb minőségű lesz a fénykép...nem akartam hogy esetleg a pirosító vagy a színes szemfesték furán mutasson rajtam. Mikor megláttam az elkészült képet, már bántam hogy csak egy spirált dobtam fel...telefonnal is jobb képet készítettem volna magamról de mindegy :)
 Csütörtök - arany és barna
Péntek - barna zöld tusvonallal
Nekem a pénteki a kedvenc :)


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

8 megjegyzés:

PAncsi írta...

Nálam a keddi a kedvenc :-)

mrs__kovacs írta...

Nálam a pénteki :]

Njoythestyle írta...

A kedd a favoritom! :)
Pusza: Reni

Laruska Bee írta...

Péntek a kedvenc. :)

Anett írta...

Köszi lányok :)

Vikii írta...

olyan gyönyörűségesek <3
amúgy milyen kis cuki rakoncátlan szempilláid vannak alul :D

Elíz írta...

Kedd :)

Anett írta...

Vikii: ne is mondd... nem igazán bírok velük, nagyon hosszúak is ráadásul és össze-vissza állnak :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger