2013. április 2., kedd

A (múlt) héten érkeztek +VIDEO

Március utolsó hetében elég sokszor látogatott meg a postás bácsi (aki nálunk néni) és sosem jött üres kézzel, ezeket hozta nekem:
 Készítettem róluk egy videót is, itt tudjátok megnézni:

Az alábbi képen látható termékeket az iparfumeria.hu webshoptól kaptam, és ahogyan a videóban is említettem a nyuszis pirosítót nagyon vártam, imádom az ilyen cuki dolgokat :) Volt a csomagban még egy szájfény is - szintén Paese márkájú - két Juvena krém minta és egy kis tasakos Vichy arckrém minta.
 A nyuszis pirosító nagyon édi, cuki a szivacskája is és édes rózsás a színe :)
 Megérkezett az Avon rendelésem is, két dolgot rendeltem ezúttal és mindkettő sminktermék. Az egyik egy négyes szemhéjpúder paletta, most nem írom le róla itt a véleményem mert majd lesz róla részletes teszt, de azt hiszem a videóban nagyon világosan fogalmaztam róla :) A másik pedig egy gél állagú szemceruza, világos rózsaszín, ez hozza a SuperShock színvonalat vagy perfekt!
Végül pedig megérkezett az Astor nyereményem is, egy Big&beautyful Boom szempillaspirál, ami külsőre nagyon bejön, remélem majd használni is nagyon jó lesz. Egyelőre csak az egyik szememen próbáltam egy húzással eddig okés, de az igazi próbát majd a munkanap jelenti neki :)
 Ha van valami amiről elsőként szeretnétek olvasni akkor írjátok meg nyugodtan! :)

Kövesd a blogot Bloglovin-on keresztül:
Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

5 megjegyzés:

dyna írta...

kíváncsi leszek a te (óriás) pilláidon a spirálra, én egy barátnőmét megkaptam, h hátha nekem jó lesz, de nagyon gyenge volt, így aztán másik 4 barátnőm próbálta ki, hátha nekik jobban teljesít, de csúfos vereséget szenvedett. mondjuk az fekete feliratos, de szerintem ez nem számít.

érdekesen hangzik a rózsaszín szemcerka, ritkán látni ilyet! (mármitn ami nem kifejezetten ajak)

Andyciccc írta...

ezért nem szeretem az avon és oriflame szemhéjpúdereket, annyira nehéz olyat kifogni ami pigmentált. Régóta nem is vettem már tőlük szemhéjpúdert. Nekenm a sima Big & Beautiful spirál van meg és imádom, nagyon szépe hosszít és nem ragadnak össze a pilláim. :)

Elíz írta...

Spirál, Avon, pirosító, mind jöhet :)

Rami írta...

nekem nem vált be a spirál:(

Anett írta...

Hát lányok...így egy hét távlatából már egész másként látom a dolgokat...
dyna: a rózsaszín szemcerka hát... furán mutat rajtam na de majd mutatok képet és persze a spirálról is :)

Andycicc: én is rég rendeltem már Avon szemhéjpúdert, de az biztos hogy a videót nagyon csalódottan vettem fel, viszont egész héten ezt használtam a szememre és hát pozitív csalódás volt :)

Elíz: oké, akkor ezekről igyekszem mihamarabb írni :)

Rami: különösebben nekem sem

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger