2012. október 8., hétfő

Say meow! - NOTD

Kipróbáltam a nemrég vett teljes körömre való mintát is tartalmazó nyomdalemezt az Essence-től. Vegyes tapasztalataim vannak vele kapcsolatban, nézzétek meg a képeket aztán leírom mi is a gondom vele.


Tapasztalataim a mintalemezről...
  • először is, aki rég óta követ tudhatja hogy imádok nyomdázni és nem ma kezdtem a dolgot, jó pár éves gyakorlatom van benne - Konad készlettel
  • az Essence-től eddig csak nyomdázó lakkom volt, mivel elégedett voltam vele és mert rég akartam már egy teljes körmös mintalemezt így vettem tőlük egyet. Ha nem látom meg a polcon valószínűleg ebay-ről rendeltem volna, mert a Konad lemezek 1500 Ft körül mozognak.
  • első próbálkozásra teljes kudarc lett ez a párduc minta a körmeimen. Egyszerűen nem látszott belőle semmi, mintha egy nem nyomdázásra kitalált híg lakkot használtam volna. Csalódott lettem.
  • következőre már egészen tűrhető lett, ezt már nem mostam le azonnal, ezt láthatjátok a fenti képeken is
  • messziről nagyon szép, közelről viszont látszik a hibája, szerintem nincs elég mélyen gravírozva a minta, ennél a párducosnál még nem is annyira gáz, viszont a francia körömvégeknél - a csipkeszerűnél - alig kivehető lesz a végeredmény hogy mi is akart az lenni.
  • ha simán lehúzom a lemezről a festéket ahogy eddig is, akkor semmi nem marad a mintán! Nagyon bosszantó, persze lehet trükközni hogy a lehúzóról visszaküzdöm a festéket a lemezre, de ezt már megette a kutya...
  • a méretével egyébként nincs nagy gond, minden körmöm befedi kivéve a hüvelykujjam.
  • Lehet hogy ehhez más technika kell mint a Konad-hoz ezért fogok még vele gyakorolni mert azért a minták is nagyon tetszenek rajta, de azért kicsit csalódott vagyok mert a körömnyomdát mindig is a leggyorsabb és legegyszerűbb körömdíszítési módnak tartottam és hát ez ezzel a lemezzel most nem igaz!

Fogok rendelni még ebay-ről is ilyen mintalemezt mert nagyon kíváncsi vagyok a minőségére. Ti próbáltatok már nyomdázni? Melyik a kedvenc mintalemezetek?

12 megjegyzés:

GhostGirl írta...

fóliát gondolom, leszedted róla :) mást nem tudok mondani , nekem bejöttek ezek a minták, még barátnőmnél próbáltam ezt az essence lemezt :)

Anett írta...

GhostGirl: leszedtem :)

Névtelen írta...

Nagyon jól néz ki!! *-*

http://lifelikevision.blogspot.hu/

Illés Rebeka írta...

Én még nem próbáltam, csak matricát, de az felejtős. Nekem nagyon bejön ez a párducminta a körmeiden, pedig alapjáraton nem szeretem, de itt tényleg szép. :)

roseballerina.blogspot.hu

Thündérke írta...

Nagyon bejön ! Imádom <3 !

PAncsi írta...

Nekem bejönnek a Essence lemezek - ügyesebben tudok azzal nyomdázni, mint a Konad lemezeimmel. Szerintem inkább az lehet a lényeg, hogy kicsit máshogy kell ezzel nyomdázni, mert én pl Essence-el kezdtem és az megy jobban, a Konad lemezekkel később kezdtem el ismerkedni, nekem azok tűnnek máshogy gravírozottnak :-)

Monika írta...

Nekem is tetszik, ha eladnád a lemezt, jelentkezem ;)

Anett írta...

Monika: még próbálkozom vele párszor, ahogy PAncsi is írta ez valószínűleg szokás kérdése csak. De ha nem válik be akkor szólok :)

samelike írta...

Kedvet kaptam a nyomdához, nekem kifejezetten tetszik a körmöd! :)
Buta kérdésem lehetne? Csak olyan körömlakkal működik ami kifejezetten nyomdához lett kitalálva? Vagy hogy is van ez?

Anett írta...

samelike: a kérdésed egyáltalán nem buta, sőt, inkább hasznos lehet bárkinek. Én azt tapasztaltam hogy vannak olyan sűrűbb, jól pigmentált erős lakkok amikkel szintén lehet nyomdázni. Például az Essence Metallics kollekciós lakkjaival. De ezen kívül nekem mással nem sikerült normális mintát összehozni. Mert egy sima lakk túl vékony ehhez. Mivel én pont azt szeretem a körömnyomdában hogy gyorsan lehet vele szép, mutatós eredményt elérni, ezért nem igazán szoktam kísérletezni más lakkokkal csak a jól bevált nyomdázó lakkokat használom. De ha van időd és kedved, lehet kísérletezni másokkal is :)

Monika írta...

Nekem nagyon tetszik, ha esetleg eladnád a lemezt, jelentkezem.... :)

Neon Rider írta...

nagyon szép lett!

http://beautyandfashion-makeup.blogspot.com/

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger