2012. október 2., kedd

Crack me! - Mauve

Nem is olyan régen ebben a bejegyzésben mutattam egy repedezős lakkot ami első próbálkozásra elég lehangolóan szerepelt. Kaptam kommentben egy tippet hogy lehet vastagabban kellene felvinni és úgy látványos lesz, nos ez bevált!
Essence nail art cracking - Crack me! Mauve
Ez a lakk amiről szó van az Essence repedezős lakkjai közül a Crack me! Mauve nevet viseli. Nem volt még ez előtt tőlük repedezős lakkom mert megmondom őszintén hogy nekem nem tetszett képek alapján ahogy repednek a lakkjaik. De ennek a lakknak nagyon megtetszett a színe, vagyis inkább úgy mondom hogy az új Pearly pink nevű annyira nem tetszett hogy inkább kipróbáltam ezt.
Először úgy kentem fel mint egy hagyományos lakkot - azt tudni kell hogy ez a lakk rendkívül híg - és nem történt semmi. Olyan volt mintha egy enyhén csillámos fedőlakkot kentem volna fel. Aztán jött a tipp hogy vastagabban kellene, ezt gyorsan ki is próbáltam és a fenti képen látszik is az eredmény. A repedésekkel most sem vagyok elégedett teljesen, de legalább van néhány oldal irányú is.

Itt az alsó két képen - jobb kéz - közepesen vastag rétegben vittem fel, így több és vékonyabb repedés keletkezett rajta, így már egész jó, különösen a gyűrűsujjam tetszik :)

Összességében...
Nem ez lesz a kedvenc repedezős lakkom és valószínűleg nem is sűrűn fogom használni. Akkor érhetünk el vele látványos eredményt ha jó sötét alapra tesszük. Az állaga számomra kellemetlenül híg, fura is volt vele dolgozni csodálom hogy egyáltalán megrepedt. Ja és a honlapon továbbra sincs fent ez az árnyalat, de már más Rossmann-ban is találkoztam vele tehát létezik még belőle ha valaki esetleg kedvet kapna hozzá.

Nektek megvan ez a lakk? Tetszik nektek a végeredmény?

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem feketében van, és pont az ellentéte a Tiédnek. Ha vastagon viszem fel, egyáltalán nem reped, vékonyan már igen, de nem az igazi. Nekem a Lovely repedezőse tetszik a legjobban, de az meg nagyon csomósodik, kb. 3 használat után feladtam vele a harcot.

Anett írta...

zsazsu: akkor úgy látszik ez a dolog színfüggő! A Lovely repedéseit megnéztem képeken, az viszont tetszik :) lehet náluk is szétnézek majd ezügyben :)

PAncsi írta...

Én is így jártam, mint zsazsu: a fekete (és a fehér is) csak akkor repedezett, ha vékonyan kentem fel. A Lovely repedezőse pedig mindenhogy reped, csak nem olyan szépen, mint az Essence, hanem olyan nagy szigetekre. Régebben odavoltam én is a repedezős lakkokért, van is vagy 6 féle, de mostanában már nem nagyon használom őket.

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger