2012. október 5., péntek

Őszi lakkozás - hulló falevelek NOTD

A hétvégén volt időm és kedvem kicsit kreatívkodni megint, ezúttal őszi ihletésű körmöket szerettem volna.
Nagyon szeretem a hulló falevelek sokszínűségét, és az összegyűlt avar "tömörségét" így mindenképp valami sötét alapon világos mintára gondoltam.  Összeszedtem a színben passzoló lakkjaim és elkezdtem alkotni:
  1. ezúttal használtam alapot is a nagyon sötét szín miatt, de inkább azért mert bíztam benne hogy a végeredményben majd sokáig szeretnék gyönyörködni.
  2. két rétegben felvittem az alapszínt, aminek én egy sötét szürkés-barnát választottam.
  3. elkezdtem megrajzolni a faleveleket, a bronz színű lakkból cseppentettem egy papírra, majd a rózsaszín díszítő lakk ecsetével (lemostam előtte!) elkezdtem megrajzolni őket. Aztán a barnával is ugyanígy tettem, próbáltam más formájú leveleket összehozni.
  4. Ha ezek megszáradtak akkor citromsárgával a barnára, a lazacszínnel a bronzra tettem egy lehelletnyit.
  5. Jöhetnek a csillámos részek: átlátszó lakkból megrajzoltam a formát - szintén a díszítőlakk ecsetével - majd erre szórtam rá a csillámokat. A felesleget letakarítottam, hogy csak a kijelölt helyen tapadjon meg.
  6. Fedőlakk és kész.





 Felhasznált lakkok:
  • Essence ultra strong nail repair
  • Catrice - 500 Sir! Yes, sir!
  • Lora express finish körömlakk - ? nincs rajta szám sajnos
  • Essence multi dimension - 67 Just shout!
  • Maybelline colorama - 127
  • Rose nail - 85
  • Essence nail art - 04 pink (csak rajzoláshoz az ecsete)
  • bronz színű csillámpor

Remélem tetszett nektek ez a kis őszi hangulat :)

14 megjegyzés:

Andi írta...

Ez gyönyörű! :)

E73 bioarcapolas blog írta...



Nagyon szép lett, nem is láttam hasonlót, megérte a ráfordított időt :-)

Monic írta...

Ez csodaszép! Türelem-lakkozás, de a végeredményért abszolút megérte! :)

Unknown írta...

Álomszép! *.* :)

Névtelen írta...

Nagyon szép!

Viktória írta...

Húú ez nagyon jó lett, igazán kreatív, nagyon tetszik! :)

djkaty írta...

Gyönyörű!!!!

Zitu írta...

Ez valami gyönyörű!!Új kedvencem tőled:))

Anett írta...

Köszi lányok, örülök hogy nektek is tetszik!

Thündérke írta...

Szép lett :) megdolgozhattál vele... :) ügyes vagy!

bettynova írta...

úristen, de gyönyörű!!!

Csipkelány írta...

gyönyörű és nagyon ötletes!!

Nóra írta...

szuper! :)

Manna (mannakörmök) írta...

hú de szép! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger