2012. október 27., szombat

Napi smink - zöld és bordó

Egyik reggel összehoztam egy sminket az ebay-ről rendelt zöld színű pigmenttel amelyhez egy bordós-barnás árnyalatot párosítottam szintén pigment formában.


A smink nagyon egyszerűen volt attól függetlenül hogy a fő alkotóelemei pigmentek: szemhéjalapozóra tettem egy kevés zöld színű krémes alapot, erre került a zöld pigment - a mozgó szemhéjra. A szem külső részére és a mélyítővonalba került a sötétebb, bordós árnyalat. Ezt eldolgoztam egy matt bőrszínnel, kontúroztam a szemem fekete szemceruzával, spiráloztam és az egész kész volt 10 perc alatt.

Elégedett vagyok ezzel az ebay-ről rendelt pigmenttel, egész nap szépen tartotta magát megmaradt a fénye is. Nyilván ebben nagy szerepe van a jó szemhéjalapozónak is. Részletesen ITT írtam a pigmentről.
Sajnos a reggeli fények egyre kevésbé kedveznek az élénk árnyalatoknak, hol túl világos lesz az egész kép hol túl sötét, de majdcsak túl leszünk az idei őszi-téli időszakon is és újra jöhetnek a napfényes reggelek! A vakus képek borzalmasak lettek, akkor inkább már ezek a fakók :)
Felhasznált termékek:

  • Elf mineral eyeshadow primer
  • Avon SuperShock gel eyeliner - Black
  • Elf mineral infused mascara
  • Estée Lauder paletta - matt bőr színe
  • Whoom Boom tuspaletta - zöld színe krémes alapként
  • Zöld pigment ebay-ről
  • Elf mineral pigment eyeshadow - Magical maroon
  • Miss Rose pirosító
  • Essence rúzs - Berry

6 megjegyzés:

E73 bioarcapolas blog írta...



Ez nagyon szép, tetszik, mutatós és jól áll :)))

Anett írta...

Erzsi: kösziii :)

Makeupcakes írta...

Nagyon szép lett!

Névtelen írta...

Nagyon szép lett :)

Anett írta...

Köszi lányok :)

Thündérke írta...

Nagyon szép lett a smink! És nagyon jól áll! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger