2012. december 2., vasárnap

Christmas nail challenge - fény és fagy

Elérkezett a karácsonyi kihívás első állomása, ahol a téma "Fény és fagy" volt.
Mostanában nem igen van időm az alkotásra, nagyon besűrűsödtek a dolgok, így egy egyszerű manikűrrel készültem ez alkalommal. Kézügyesség tényleg minimális kell csak hozzá és végre szuper dologra használhattam a körömdíszítő glittereket!
Én a hópehely és a jégcsap motívumokat próbáltam leegyszerűsítve visszaadni, nekem nagyon tetszett a végeredmény, szerintem jól mutat a sötétkék alapon az ezüst glitter. Nem hiába a karácsonyi időszak egyik alap színpárosa a kék és az ezüst! Azt már írtam hogy kézügyességet annyira nem igényel ez a manikűr mert csak fel kell rakosgatni egymás után a glittereket olyan formában ahogyan szeretnénk. Viszont időben nem egy gyors művelet. azt tudnotok kell, ha én lakkozást készítek akkor a másik kezemre is ugyan azt a mintát teszem, szóval mindennel együtt (két réteg szín, glitterek pakolása, fedőlakk) a két kezemmel 2,5 órát foglalkoztam.

Sajnos ez borzasztóan sok. Legalább is nekem. Viszont az első munkanap kárpótolt mindenért, ennyien még sosem csodálkoztak rá körmeimre. Azért a következő alkalomra kénytelen leszek egy sokkal gyorsabban megvalósítható alkotást kitalálni, vagy legalább nem egy napon kivitelezni az egészet.


Felhasznált termékek:
  •  Miss Sport Clubbing Color - 314
  • Golden Rose fedőlakk
  • ezüst glitter
  • körömdíszítő kő -ezüst



 Loading InLinkz ...

Remélem tetszett Nektek az alkotásom és ha így van Ti is elkészítitek majd!

19 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jó lett :)

edina (lakkomlakkom) írta...

Nagyon ötletes és nekem rettenetesen tetszik! Néha tényleg a legegyszerűbbnek tűnő körmök készülnek a legtovább. Az enyém is legalább másfél-két óra volt, pedig az sem bonyolult, csak időigényes. Elismerésem, hogy kitartóan felragasztgattad egyesével a glittereket. ;) :)

Thimmyke írta...

Nagyon szép lett. És a kék Miss Sporty színe.... <3

Unknown írta...

Nagyon tetszik,de nekem nem lenne hozzá türelmem! :)

Ani smink és köröm írta...

Az a hópehely valami gyönyörű lett!!!

Nóra írta...

nagyon jó ötlet és megvalósítás is tetszik :)

kéty^^ írta...

nagyon különleges :OO :)

Elíz írta...

Nagyon szép lett! :)

mrs__kovacs írta...

De jó, nagyon ötletes! :]

Névtelen írta...

nagyon jó lett a hópihéd!!!
Judit
http://potyszepsegblog.cafeblog.hu/2012/12/01/hopihes-korom/

Thündérke írta...

Nagyon tetszik a hópihe! :) Ötletes! :)

Viki Esztergályos írta...

Mennyire kreatív vagy! Nagyon jó lett! :)

Manna (mannakörmök) írta...

a hópihe nagyon kis aranyos lett! :)

dyna írta...

szép lett a tiéd is és a rengeteg szöszölés előtt pláne emelem kalapom! :)

Anett írta...

Köszi lányok! Olyan jó nézegetni a sok szép alkotást egyébként, nagyon tetszik ez a link-gyűjtős kis alkalmazás :D

Unknown írta...

Nagyon szép lett! :)

CrazyLadyStar írta...

Ötletes, és nagyon jó lett! Nagyon bejön :)

Aggie írta...

Nagyon jó ötlet és gratula a kitartásodhoz, mert igazán megérte :)))

JinglingApricot írta...

Nagyon tetszik! Ügyes vagy! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger