2012. október 30., kedd

Newcomer - from 5th Avenue

Idén ősszel szerencsém volt mert sikerült elcsípnem a hetekkel korábban kinézett csinos kis lábbelit!
Általában peches vagyok a cipőkkel, mert 36-os méretben nagyon ritkán találok olyat ami tetszik is. Egyébként úgy vagyok ezzel a cipős kérdéssel, hogy ott veszem meg ahol van ami tetszik és a méretem, azzal a feltétellel hogy az esős évszakokhoz csak bőr cipőt veszek. Ezt is ilyennek szántam, hogy abban az időszakban amikor már kicsit hűvös van és eseget az eső, legyen mit felvenni szoknyához plusz legyen csinos darab is egyben. Van hosszú szárú csizmám is de azt még melegnek érzem.

Ezt a darabot a Deichmann-ban vettem pár hete, a 5th Avenue kollekció része és már a nyár végén kinéztem a honlapon. Tényleg mázli hogy találtam belőle méretet.
Nagyon szeretem a magas sarkú cipőket, ez a méret nálam még a pont jó kategóriába esik. Viszont nagyon szoknia kell a lábamnak, egyelőre nem mondanám hogy kényelmes hosszú távon, tettem már bele zselés talpbetétet - azt a fajtát ami csak elöl a lábfejnél van - így már azért jobb a helyzet de azért nem ebben megyek várost nézni :)

Egyébként nem lenne rossz beszereznem még egy laposabb darabot is hogy néha azért pihentessem a lábam és mert néha azért hosszabb távra is el kell indulnom. Olyanra gondoltam amit farmerhez, lazább szerelésekhez lehetne felvenni, lehet akár műbőr is. El kellene már látogatnom az Ázsia centerbe, de annyira kint van, nincs kedvem nekivágni egyedül.

A végére maradt két kép amint talán látszik valami abból hogy hogyan mutat felvéve ez a csini darab :)


Ti a lapos vagy a magas sarkú cipőket kedvelitek inkább? Hol szoktatok cipőt vásárolni? Tudtok mondani tuti jó lelőhelyeket? :)

11 megjegyzés:

PAncsi írta...

Abszolút magas sarkú, mint pl a Tiéd! Régen még kirándulni is magassarkúban mentem, most már kezd megjönni az eszem :-)
Nagyon tetszik a cipőd!
A Deichmannban én is vettem idén néhány pár cipőt, emellett még a Humanicban szoktam csinos cipőket találni. A mi városunkban nem túl nagy a kínálat, ezeken kívül kb még egy normálisabb cipőbolt van és ennyi. Szóval ne Veszprémbe gyere cipőt venni :-)

Csipkelány írta...

Gönyörűűűű!!!!!

Viktória írta...

Hú, ez nagyon csinos! Jól tetted, hogy megvetted :)

Thündérke írta...

Nagyon tetszik! Csinos! :) Imádom a magassarkúkat! :) Nekem sokkal kényelmesebbek! :)

Névtelen írta...

Nagyon, nagyon HŰŰŰŰ.
Én imádnám a magassarkúkat, csak sajnos 10ből 12x rohannom kell, így laposban vagyok.
Bár most szívesen járnék magasban, de az olyan cipőimbe vastag a zokni, térdharisnyám jelenleg meg nincs :S Talán jövő pénteken eljutok a város átrohanáson kívül is a városba és veszek!

djkaty írta...

Nagyon csini! :-) Amúgy magassarkú-párti vagyok, de régen a buszozáshoz nem volt kényelmes, most meg a vezetéshez. 5 centis még jöhet, de annál magasabban már nem érzem biztosnak magam, úgyhogy nyáron sokszor váltócipővel oldottam meg, balerinában a legjobb vezetni :-)

Kia írta...

awww...gyönyörű!! : ) én is imádom a magassarkúkat, de állandóan rohanok így általában a laposabb cipőim mellett döntök.. amúgy én ajánlom az ázsia center, én is nemrég voltam, és messze nagyobb a választék mint a deichmann és társaiban : )
http://www.redlipstickandstyle.blogspot.hu/

Anett írta...

Köszi lányok, örülök hogy nektek is tetszik :) amúgy télen én is váltócipőzök mert bélelt csizmában melegem lenne egész nap bent. Olyankor legalább újra előkerülhet a csini magas sarkú :)

Monic írta...

Nagyon csinos cipő! A túl magas sarkú cipők hosszú távon nekem is kényelmetlenek, megfájdul bennük a lábam. Persze azért szeretem őket és néha elcsábulok, de a mindennapi jövés-menéshez max. 3-4 centis jöhet csak.

Ejwi írta...

Gyönyörű ez a kék szoknya, hol vetted? :)
A cipő is nagyon szép, imádom a cipőket! :)

Anett írta...

Ejwi: Köszi! A H&M-ből van, de már vagy három éves.

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger