2012. október 25., csütörtök

Kallos jasmine hajpakoló krém - vélemény

Iszonyatosan nagy elvárásokkal indultam neki ennek a terméknek és hát ilyen esetekben általában csalódom. Persze ehhez hozzá tartozik hogy a Latte-t szerettem volna kipróbálni de mivel nem találtam sehol ezért ezt a Jázminost választottam.
Még szeptember elején vásároltam ezt a hajpakoló krémet eleinte csak őt használtam most viszont már az Alterrával felváltva használom...

Eleinte nagyon tetszett a jázmin illat de aztán a sokadik hajmosás után már annyira tömény és émelyítő hogy alig kapok tőle levegőt. A hajon egyébként hajmosás után jól érezhető azonban reggelre elillan. A csomagoláson lévő ígéretek közül leginkább csak a könnyen kifésülhető haj teljesül.
A fejbőröm kifejezetten nem bírta, már egy használat után is gyorsabban zsírosodott, ezért úgy használtam hogy a hajam alsó kétharmadára tettem csak belőle. Így már nem volt vele gond. Hajmosás után szép fényes lett tőle a hajam és könnyen kezelhető, de inkább a száraz felé hajlik mintsem a táplált irányba. Épp ezért felváltva használom az Alterra sárgabarackos-búzás balzsamjával.

Az állaga géles-krémes nagyon lágy formula, vigyázni kell hogy ne szökjön meg az ujjaim között mielőtt a hajamhoz érnék vele :) ha nem öblítjük ki rendesen szintén hajlamosít a zsírosodásra. 

Összességében ...
Nem rossz de nem is kiemelkedően jó. Sajnos nagyon sokat vártam tőle de annak csak felét teljesítette. Az illata rövid időn belül nálam már átment kellemetlenbe és a hidratálás sem megy neki túl jól. Ár/érték arányban viszont megéri, mert 290 Ft-ért vettem ezt a 275 ml-es változatot. A Latte-t még ki fogom próbálni de ezt nem vásárolnám újra.

Ti próbáltatok már valamilyen hajpakolást a Kallos-tól? Melyik vált be nektek?

8 megjegyzés:

PAncsi írta...

Ezt a pakolást nem ismerem, de a Latte és a Frutta nagy kedvenc nálam!

Thündérke írta...

Ilyet még nem is láttam! Úgy látszik készlet hiány van a Lattéből, mert én sem találok sehol! :D Pedig nagyon kellene már ! :(

Wadmacs írta...

Budapesti vagy, akkor a Nyugati pályaudvar Westend felőli metróbejáratnál van egy Latte lelőhely:)

Anett írta...

Wadmacs: köszi az infót meg fogom nézni!!! :)

Adela írta...

De ne a Kallos Latte pakolást próbáld ki. Serical Latte, az az eredeti olasz verzió,amit a Kallos csak forgalmaz. Az ő Latte pakolásuk sehol nincs a másikhoz képest. Csak a Sericalt, a Kallos am. is egy rakat ... sztem.

Anett írta...

Adela: huhh...nekem ez teljesen új infó volt köszi! Én abban a tudatban éltem hogy csak ez az egy Latte van ami Kallos. Mert igazából találkoztam már vele de egy literes kiszerelésben úgy pedig nem mertem bevállalni. De akkor ezek után a Serical Latte-t fogom keresni :)

Unknown írta...

Én a Kallos Argánt használom és az nagyon jó. Szerintem nem kell egy termék után leírni az egészet. Próbálj meg egy másikat is. Én maximálisan meg vagyok elégedve vele.

Anett írta...

Orsolya Laszlo: biztos lesz még amit kipróbálok a hajpakolások közül, a Latté-t is régóta keresem, de akkor az Argánt is felírom a listámra :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger