2012. október 4., csütörtök

Az egyetlen szegecses darabom - in action!

A hétvégén még igazán kellemes, napsütéses őszi idő volt, ezt kihasználva otthon maradt a zárt cipő és inkább szandál mellett döntöttem. A nyár elején vásárolt három szandál közül végül ez lett a legnagyobb kedvencem, mert extra magas, ugyanakkor kényelmes, nőies és egyben vagány is - a szegecsek most amúgy is divatosak!
Ezt a kék blúzt még a nyár végi leárazásokon vettem - konkrétan ez volt az egyetlen dolog amit sikerült ekkor beújítanom - a C&A-ban 590 Forintért szerintem megérte :) Nagyon édes kis pirosas virágok vannak rajta, elöl megkötős fazon, lehet hogy a színvilága az őszbe már nem igazán illik de még adtam neki egy utolsó szereplési lehetőséget. Hogy legyen még rajtam a barna színből ezért a kiegészítőket is ebben a színben választottam, egy nagyon egyszerű táskát és egy fa bogyós karperecet.

Ti szerettek ősszel is színesebb darabokat viselni?

4 megjegyzés:

Zsanett írta...

nagyon csinos de nekem az inged a kedvencem :D

Anett írta...

Köszi Zsanett :) én is nagyon szeretem ezt a kis ingecskét!

Lily írta...

szupercsini az outfit, kicsit olyan country érzésem van tőle :)

Thündérke írta...

Ahj annyira irigylem ezt a szandit <3 nagyon tetszik még mindig! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger