2012. október 10., szerda

Termékminták elfogyasztása projekt!

Termékminták....biztos mindenkinél megtalálható belőlük egy kisebb - vagy nagyobb mennyiség. Én az utóbbi kategóriába tartozom olyannyira hogy muszáj elkezdenem a fogyasztásukat.
Mert mire is jó egy termékminta? Arra hogy ízelítőt kapj egy-egy új vagy általad sosem próbált termékből. Ha pedig hagyod őket állni elszalasztod ezt a remek lehetőséget! Ezért én kiválasztottam 5 darabot közülük amiket az utóbbi két hétben el is használtam :)

Az az igazság hogy egy tetemes mennyiséget halmoztam fel ilyen mintákból amiket jó eséllyel sosem használnék el ha most nem kezdem el őket próbálgatni. Persze utazáshoz praktikus lehet ilyeneket bedobálni a táskába, de ha egy-két napnál hosszabb időre utazok akkor már inkább viszem a jól bevált, teljes méretű dolgaim. Annyi egynapos kiruccanásra meg nem járok hogy ezek mind elfogyjanak.
Tehát megvan az 5 kiválasztott termékminta, már csak el kell kezdeni használni őket. Az alábbiakban megosztom veletek melyikről milyen vélemény alakult ki bennem, meddig volt elég.

Lancome Visionnaire
Hogy mi ez? "Az első arcápoló korrektor a Lancôme-tól, az egyedülálló LR2412-es molekulával, a ráncok, a pórusok és a bőregyenetlenségek ellen." Az 'arcápoló korrektor' és az LR2412 elég ismeretlen kifejezések számomra ezért utánanéztem mit is takarnak, ha érdekel akkor ITT találsz részletesebb leírást. Imádtam ezt a terméket, nagyon finom gél állagú krém fantasztikus illattal! Reggelente használtam és 4 alkalomra volt elég a teljes arcomra, puhává és ragyogóvá varázsolta a bőröm.

Loreal Youth Code Luminize
Avagy Fiatalság kód -  ránctalanító arcápoló krém a ráncok, fáradtság jelei és a fakó arcbőr ellen. Ez is egy jó krém volt, bár azért nehezebb mint az előbb említett Lancome, így ezt inkább este használtam. Ebben is kb. 4 alkalomra elegendő mennyiség volt, jól hidratál és kellemes az illata is nagyon de ezen kívül más extrát nem vettem észre. Így ez a négy alkalmon nem igazán győzött meg hogy ez kell nekem.

Max Factor xperience foundation
Könnyű textúrájú, egyenletesen és tökéletesen fedő alapozó. Van benne jojobaolaj és fényvédő is, így ápol és véd is egy termékben. Ezt volt a legnehezebb elfogyasztani, nem azért mert nem volt jó hanem mert nem igazán használok alapozót sőt már BB krémet sem. Nekem kellett alá a hidratáló krém mert különben a száraz helyeken "érdes" lett és az csúnya. A színe az egészen elfogadható, mondhatni természetes bár nekem egy kicsit túl matt. Könnyű volt eldolgozni és jól építhető, a por állagú termékekkel (púder, pirosító) jól működik együtt. Ami fura volt, hogy a nap végén lemosáskor nem sok látszott a vattán....nap közben valahol lekopott :) Nem győzött meg ez alatt a négy alkalom alatt.

Garnier body intensive 7 days
Zselés állagú testápoló tej szőlővel, normál és száraz bőrre. Nagyon szeretem a Garnier testápolókat, ez eddig sem volt kétséges de most aztán nekem ilyen kell! Könnyed gél-szerű krém finom illattal, gyorsan beszívódik és jól hidratál. Nem volt nehéz egyetlen alkalommal elkenni az egész mintát :)

Vichy Normaderm
Igazából az öt minta közül ez tetszett a legkevésbé. Sem az állaga sem a hatása nem volt olyan kimagaslóan jó, hogy ez alatt a 3-4 nap alatt amíg el nem fogyott, meggyőzzön. Kissé géles-krémes az állaga és kicsit több idő volt neki beszívódni mint a másik két arckrémnek amit most próbáltam. Valamint nem éreztem utána hogy friss és üde lenne az arcbőröm, inkább csak a hidratáltság érzete volt meg. Igazából magasak voltak az elvárásaim vele szemben mert az Ideálea a kedvenc krémjeim közt van, gondoltam ez is lesz olyan jó de nem.
A projekt végére csak az üres tasakok maradtak! Ez mindenképp pozitív, főleg hogy gazdagodtam néhány terméket illető tapasztalattal is!

Ti hogy álltok az ilyen mintákkal? Gyűjtögetitek vagy egyből kipróbáljátok? Esetleg kidobjátok őket?

7 megjegyzés:

PAncsi írta...

Én mindig megörülök, ha mintát kapok, aztán meg ide-oda pakolgatom, hogy majd holnap kipróbálom. Idővel persze elhasználom, csak mikor épp sorra kerülnének, épp nem jut eszembe
Most is ott van a fürdőben egy-két minta (többet elajándékoztam), köztük a Fiatalság kód - lehet este neki is ugrom

Anett írta...

PAncsi: én is mindig kikészítem azt amit ki akarok próbálni aztán rendszerint elfelejtődik :)

Thündérke írta...

Én pár hónapja elfogyasztottam mindet! Nagyon sok volt már :D ! ( arckrémek, szérumok, alapozók, testápolók, tusfürdők ) Egy arckrém volt ami eléggé tetszett, de a teljes kiszerelés 4-5000 Ft.- körül volt, így inkább hagytam:D. Sajnos már nem emlékszek a márkára:( .

Panni írta...

Én meg csak gyűjtöm, és gyűjtöm.. Szerintem az enyémek sohasem fognap elfogyni. :D

Anett írta...

Thündérke: mindet??? Ahh de irigyellek, azt hiszem követni fogom a példádat :)

Panni: hát eddig én is csak gyűjtögettem de már komolyan megtelt velük egy nem is olyan kicsi neszesszer :)

Marcsi Kincsesládikája írta...

Ezeket én is kipróbálgattam, és vegyes érzelmeim vannak. De a Lancome minta tényleg jó volt :) Meg a Garnier testápoló is.

Unknown írta...

a Garnier testápoló a kedvencem kiválóan hidratál..5*, mangós van meg,mert szerintem annak a legjobb az illata :D

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger