2012. október 17., szerda

NYX Mink pearl vs. Essence Smell the caramel pigment

Kicsit összehasonlítottam az Essence és a NYX pigmentem, kíváncsi voltam hogy színben hogyan mutatnak egymás mellett illetve hogy egyéb tulajdonságaikban is van-e köztük hasonlóság.
B: NYX Mink pearl, J: Essence Smell the caramel
Azt már korábban írtam hogy az Essence pigmentekből nem igazán tetszett egyik sem, volt amelyiknek a színe nem az én világom és volt amelyik tele volt nagy csillámokkal, így csak egy aranyos-barnás árnyalatot választottam. Amihez hasonlóm már igazából van a NYX-től de így legalább össze lehet a kettőt hasonlítani minden téren.
B: NYX Mink pearl, J: Essence Smell the caramel
A kiszerelésről: egyik megoldás sem tetszik igazán de az Essence még mindig felhasználóbarátabb. Kis lyukakon lehetne kinyerni belőle a terméket de nekem mindig vagy sok lesz és mellé is megy vagy nem jön át semmi így inkább leszedem és belenyúlok ecsettel. A NYX esetében pedig olyan szűk a nyílás hogy nem fér bele egyik ecsetem sem, így kénytelen voltam kis tégelybe kiönteni belőle.
A mennyiségről: számomra meglepő módon mindkettő egyforma mennyiséget tartalmaz, a 0.06oz kb. 1,8 grammnak felel meg. Egyébként Essencék trükkösek mert nem mindegyik pigment ugyanannyi mennyiségű, vannak köztük 1.4 grammosak is (little mermaid) bár még ez is nagy mennyiség ha magában használja az ember és nem kevergeti el.

B: NYX Mink pearl, J: Essence Smell the caramel
Az állagról: nagyon kis eltérés van a NYX javára, az ugyanis finomabb por, ecsettel felvíve már-már krémesnek tűnik az állaga míg az Essence inkább porolódik, jobban is szóródik így egy kicsit vastagabb alapot kell neki képezni hogy rendesen megtapadjon.
B: NYX Mink pearl, J: Essence Smell the caramel
A színről: a NYX egy árnyalatnyival barnább mint az Essence, amiben van egy kevés arany tónus is. De ez leginkább csak akkor látszik ha bizonyos szögben éri a fény, amúgy nem feltűnő. Amúgy mindkettő egy nagyon kellemes, meleg árnyalat szép fénnyel.
B: NYX Mink pearl, J: Essence Smell the caramel
Sminkben is csak minimális eltérés látszik a két árnyalat között, a képen legalább is, mert szerintem élőben semmi különbség nincs a kettő között.
B: NYX Mink pearl, J: Essence Smell the caramel
Összességében...
Továbbra is a NYX pigmentjei a kedvenceim mert szuper az állaguk, használat közben olyan mintha krémes lenne és kevésbé is potyog. Sok színben kapható, a világosabb és élénkebb színektől kezdve a hétköznapi árnyalatokig. De. Az Essence pigmentje sem marad el mögötte, egy hajszálnyival porosabb az állaga de ennyi. Aki pedig szereti a pigmenteket kevergetni annak kifejezetten ajánlott mert elég nagy mennyiség és kínálnak keveréshez való eszközöket is. Az Essence könnyen beszerezhető: DM, Rossmann és Müller üzletekben. A NYX pigmentjei ha jól tudom szintén vannak a Müllerben, én az enyéim rendeltem a CherryCulture oldalról, de a króm pigmentek magyar oldalakon is elérhetők, például a Szépségtrendnél vagy a Tesminked oldalán.

Ti próbáltátok valamelyik árnyalatot? Melyik a kedvenc pigment márkátok?

2 megjegyzés:

Wadmacs írta...

Nekem bejött az essence is, a cotton candy árnyalatot vettem meg :) és azóta imádom használni:)

Thündérke írta...

Szép mindkettő! :) Én nagyon ritkán nyúlok a pigmentjeimhez, habár csak kettő van:D !

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger