2012. október 18., csütörtök

Napi smink - Permanent Khaki

Egész héten az új szépségeim próbálgatom, ez a napi smink is bizonyítja szerintem hogy jól választottam!

Nagyon szeretem meglepni magam egy-egy különlegesebb szemhéjpúderrel vagy bármilyen más sminkcuccal  főleg ha ezt kedvezményesen tehetem! Nem volt kérdés számomra hogy a L'oreal 50%-os kuponom egy ilyen Infallible szemfestékre fogom felhasználni. A teljes árat sokalltam érte bár így kipróbálva már azt mondom hogy még annyiért is megérné!
 A smink nagyon egyszerűen készült: az Avon SuperShock fekete ceruzával illetve a NYX JEP Milk színével elkészítettem a füstös alapot. Erre ütögettem fel a zöld szemfestéket és eldolgoztam a külső szemzug felé és az alsó szempillák alá is. A belső szemzugba és a szemöldökcsontra egy világos bőrszín került. Kontúroztam a szemem alul és felül is a fekete szemceruzával, tettem fel spirált és kész is.




 A felhasznált termékek közül most csak a Permanent Khaki árnyalaton van a hangsúly, az arcomra egy kevés barna és barack árnyalat került a számra pedig egy kicsit sötétebb bogyó szín.

Ti kedvelitek a zöld színt?

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szép lett :)
Én személy szerint kedvelem a zöldet, de sehol nem találok olyan árnyalatot amit viselnék :(

Robin írta...

Csodaszépen kiemeli a szemed ez a szín! A második kép a kedvencem. :)

Thündérke írta...

Gyönyörű lett, és szuperül áll! :) Szeretem a sötétebb sminkeket rajtad!:)

Anett írta...

Köszi-köszi :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger