2012. augusztus 6., hétfő

Holiday - egy kis összefoglaló

Véget ért egy gyönyörű hét, tele élményekkel, látnivalókkal és sok-sok napfénnyel! Az úti cél Horvátország volt, azon belül is Omis ami a röpke 10 órás autóút minden szenvedését megérte. Készítettem egy rövid képes élménybeszámolót, mivel az elmúlt héten még az Instagramot is hanyagoltam, annyira kikapcsoltam magam :)
 Először is az apartman szuper volt, ilyen volt a kilátás az erkélyről. Ezért kicsit meg is kellett szenvedni, a képen ugyan nem látszik de elég meredek út vezetett fel a házhoz, ami autóval és gyalogosan is kemény volt.
 A megérkezés pillanata...a szemből készült képet nem akartam kitenni, azért kicsit megviselt a hosszú autóút. Viszont ilyen laza outfitek még sosem voltak a blogon, így ennek a képnek itt a helye.
 Végigjártuk a környéket szép öblöket keresve, igazából nem kedveljük a zsúfolt strandokat, az összeérő plédeket, így mindig találunk ilyen különleges helyet mint ez a fenti képen. Gyönyörű kis öböl, látszólag csak hajóval közelíthető meg, de egyébként vezet le egy kis ösvény. A következő kép is itt készült, azért így látszik hogy meredek volt....de fél óra alatt megmászható.
 Az öbölbe vezető ösvény a bal oldalamon kezdődik egyébként, de így képről nem látszik :) Ezt a strandruhát ITT láthattátok haul posztban, felvéve azért látszik hogy kicsit átlátszó de ez egy strandruhánál megbocsátható szerintem.
 Ha egy strandot kellene választanom kedvencnek akkor ez lenne az. A víz meleg volt, szél alig lengedezett, csodálatos kilátás a hegyekre és egy kis falura és kevés ember.
 Egyik nap benéztünk Splitre is, itt azért teljesen más látvány fogadja az embert főleg bent a város sűrűjében. Panelek, zsúfoltság, van minden ami egy nagyvárosba kell. A belvárosba csak a BIPA miatt mentünk be, voltam olyan előrelátó hogy előre felírtam az egyik üzlet címét, mondanom sem kell hogy a parkolás érdekesen zajlik a városban bent is...
 Split óriási kikötőjében azért már látni tengerjáró hajót is, gyönyörű volt! Egyszer azért kipróbálnám milyen egy ilyennel átruccanni Olaszországba :)
 Igazi "csini" rucikat egyet sem vittem, sem magassarkút de még csak telitalpút sem. Valahogy már itthon éreztem hogy semmi kedvem nem lesz hozzájuk :) örültem hogy lazulás van. Így ha kicsit jobban kellett kinézni, például bementünk este a városba vacsorázni akkor kb. ilyen rövidnadrágos szerelésben mentem.
 Ha már tengerpart akkor haltál kétszemélyre plíz :) Szeretem ezeket a két személyes tálakat, olyan jó egy tálból cseresznyézni :)
 Omisnál torkollik a tengerbe a Cetina folyó, pont kettészeli a városkát - így a városközpontba menvén (vagy délebbre autózván) mindig átkeltünk felette a kis hídon. Mentünk rajta egy hajókirándulásra, föntebb már vannak rajta raftingolásra alkalmas helyek is. A vize nagyon zöldes és magas sziklák keretezik, a partján pedig sok helyen a képen látható horgászbódék találhatóak.

Ennyi lett volna a rövid összefoglaló, amit így utólag nevezhetnénk laza outfit posztnak is - így jobban illik talán a blog arculatába :) Remélem nektek is jól telt a múlt hét, és ez a hét is hasonlóan jó lesz, én még egy hétig szabadságon vagyok, így lesz időm kipihenni a nyaralás fáradalmait!

Jó pihenést/munkát mindenkinek!

10 megjegyzés:

phoenix írta...

Horvátország gyönyörű, az a kis öböl... Egy kicsit meg is fájdult a szívem a képek láttán :)

Thündérke írta...

Ahj... gyönyörű képek :$

Zsanett írta...

Splitben én is voltam 2 és fél hete, mi Trogirban nyaraltunk :)

Robin írta...

Csodaszép helyeken voltatok! :) Mindegyik szerelésed tetszik, de a strandruha a kedvencem. További jó pihenést! :)

Anett írta...

Köszi lányok! :)
Zsanett: Trogir is gyönyörű lehetett, sajnálom hogy már nem maradt rá időnk megnézni :(

Makeupcakes írta...

Horvátország a szívem csücske, nagyon szeretem! Mi ezt az öblöt szerettük meg anno nagyon, Ljubljeva a neve, csodaszép: http://www.ceres-travel.com/ck/images/object/f/fcd56acb_931_pict_ljubljeva12.jpg

Anett írta...

Makeupcakes: jaj ez csodálatos!!! Pont az ilyen helyek a kedvenceink, gyönyörű és nincs nagy tömeg. :)

Marcsi Kincsesládikája írta...

Gyönyörű képek *.*

samelike írta...

Gyönyörűséges helyen jártatok, igazán tetszett! Minden évben megfogadom, hogy mi is leautókázunk mivel nevetségesen közel élek a határhoz... de eddig soha nem tudtam elszabadulni még. :S
Nekem nagyon tetszett, hogy lazára vetted a figurát. :D

Monic írta...

Óóóó, de gyönyörű! Ha nyaralás, akkor teljes kikapcsolás, lazaság, pihenés, élménygyűjtés, feltöltődés.
Horvátországban még nem jártam, inkább Görögo. felé húz a szívem, ott is szerintem a legszebb Thassos! Álomszép kis öblök, észvesztő színű víz, hegyek, fenyvesek... Nagyon vágyom oda vissza!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger